Kenellä on halvat paljasjalkakengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Te kenellä on sadan euron kengät ei tarvi kertoa mutta te kenellä on halvat, alle 50 e paljasjalkakengät niin kertokaa mikä merkki se on ja onko ne teistä ihan hyvät?

Mulla on kahdet. En muista kummankaan merkkiä, en ottanut niitä nyt mökille mukaan.
Toisissa on pieni pohjallinen ja paksumpi kangas, en suosittele. Pohjallinen liukuu, eikä niitä saa kuiviksi sitten millään. Kangas nukkaantui käytössä metsäreissulla.
Toisissa on vain pohja kiinni ohuessa kankaassa. Vähän, kuin avantouintikenkä. Se on hyvä. Kuivuu nopeasti ja on hyvä jalassa.

Beda Barefoot, meillä jo toiset tennarit menossa. Kengissä on leveä lesti ja kunnolla tilaa varpaille. Suomessa niitä myy ainakin verkkokauppa Natural Movement, käsittääkseni jotkin K-kengätkin. Kankaiset kesälenkkarit alle sen 50e, nahkaiset välikausilenkkarit yli sen 50e. Tällä hetkellä siis kuljetaan kangaslenkkareissa. Sadepäivinä menee jalkaan Nokian Light -kumpparit, joita saa ainakin Etolasta. Talveksi varmaan hankitaan taas Nokian Winter Light -kumpparit, joissa karvavuori. Ollaan oltu näihin kenkävalintoihin tosi tyytyväisiä, leveälestinen taapero päässyt kulkemaan ketterästi.

Mulla on kahdet Anatomics kengät, toiset on sneakertyyliset ja toiset balleriinat, ja sitten mulla on saguaro (kirjoitinkohan oikein?) lenkkarit. Kaikki maksaa noin 30€ pari ja en halua laittaa enää mitään muita kenkiä jalkaani, olen niin rakastunut siihen että voi heilutella varpaita kun on kengät jalassa ja varpailla on sivusuunnassa kanssa tilaa eikä ne ole ahtaasti lytyssä kuin ennen.

Yhteistyössä