Mun äitini samalainen,tosin ilmoitti aikoinaan jo kun lapsen sain ettei aijo sitä vahtia ja itsehän kakarasi kasvatat.
Ja niin olen kasvattanut,kerran kysyi voiko olla avuksi vaikka hoitaa lapsia ja sanoi että katsotaan..no sen jälkeen alkoi juoksuttamaan minua mennen tullen jos joskus tarvitsen hältä lastenhoitopalvelusta,tein sille juoksemiselle lopun ja en antanut lastakaan hoitoon.Koittaa kokoajan syyllistää minua siitä ja kuitenkaan ihminen ei itse halua olla mummo lapsilleni

Minulla on hyvin narsistinen äiti ja silloin harvoin kun tuo nylyään käy kylässä (jos jonkun kyydissä pääsee meille kun on tuota matkaa) niin aina saa siivota asuntoa ja aina saan palkaksi haukkumista vaikka lattia kiiltää,aina meillä on paskasta ja aina meillä on jotain mistä valittaa,
sitten kehtaa ihmetellä kun asutaan eri kaupungeissa ja ei käydä kylässä

Ennen asuttiin samassa kylässä ja naapurini teki valituksen kun äiti mennen tulle tuli kylään ja jos en olut kotona hakkasi meidän asunnon ovea kuulemma kun me ei muka avattu ovea(paha avata jos ei olla kotona)
Sain yhdestä työpaikasta huomautuksen kun äitini mielestä minä olin leikkitöissä ja en tehnyt kunnollisia töitä

listaa voisin jatkaa eli tiedän todella jos oma äiti ei ajattele oman lapsen parasta,mutta tosiaankin suosittelen välimatkan ottoa ja hanki vaikka maksullinen hoitaja kotiin lapsille näin säästyt monelta murheelta ja lapsien ei tarvitse seurata äidin ja tyttären välienselvittelyä