Kenellä lääke lisää ruokahalua? mikä lääke? ootko lihonu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruokaaaaa ja herkkujaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruokaaaaa ja herkkujaaaa

Vieras
Mulla sertralin. Yritän olla syömättä liikaa, mutta helpommin sanottu ku tehty. Mä oon lihonu n. 5kg vaikka oon syöny lääkettä vasta vähän aikaa. :(
 
Tulehduskipulääkket, tramal ja oxamin.. sitten Nexiumin kanssa tuli 3ssa vuodessa 40kiloa.. Nyt lääkäriltä sain laihdutuslääkkeet 3kk ilmaiseksi. Tippunut 15kg 7viikossa paino, josko se tästä..
 
eka Zoloft, nyt sertralin Orion ja yhteensä 25kg neljässä vuodessa.
sisko aloitti jotku lääkkeet kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja nyt se on turvonnut muodottomaks melkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:
Tulehduskipulääkket, tramal ja oxamin.. sitten Nexiumin kanssa tuli 3ssa vuodessa 40kiloa.. Nyt lääkäriltä sain laihdutuslääkkeet 3kk ilmaiseksi. Tippunut 15kg 7viikossa paino, josko se tästä..

Ootko varma, että nexium on nostanu painoa? mä oo syöny nexiumia kauan, enkä oo lihonu. Otan päivittäin ja joskus kaksiki päivässä. Tunnen muitaki nexiumin käyttäjiä, eikä kukaan oo lihonu.
 

Yhteistyössä