R
Ruokaaaaa ja herkkujaaaa
Vieras
Mulla sertralin. Yritän olla syömättä liikaa, mutta helpommin sanottu ku tehty. Mä oon lihonu n. 5kg vaikka oon syöny lääkettä vasta vähän aikaa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lihava:Tulehduskipulääkket, tramal ja oxamin.. sitten Nexiumin kanssa tuli 3ssa vuodessa 40kiloa.. Nyt lääkäriltä sain laihdutuslääkkeet 3kk ilmaiseksi. Tippunut 15kg 7viikossa paino, josko se tästä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: