Ken kehtaa astua mukaan......:D

Lapsena ja nuorena kuulin, kun vauvoista oli puhetta, miten miehet vitsailivat, että kaikki paikkakunnan vauvat ovat erään "Virtasen Kallen" näköisiä.
Ihan piti aikuiseksi asti kasvaa, ennen kuin käsitin, että se Virtasen Kalle ei olekaan pieni,kalju ja hampaaton mies, kellä on heleä iho, vaan on ilmeisestikin ollut aikamoinen naisten mies.
 
as
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Tuli tällanen mieleen ku käytettiin exän kanssa tyttöä kehkokuumeen ja verenmyrkytyksen jälkeen kontrollissa lasten polilla ja lääkäri siinä kyseli tytön vointia ja tutki tytön ja sit lopussa kysyi että onko meillä jotain kysyttävää nii ex sano et "Joo, mitä nuo laatikot on tuolla sängyn alla" :snotty: :xmas:
Voihan myötähävetys :LOL:
mä en kestä... tää oli paras :D
nauroin niin et ukkokin heräs... mul on siiis läppäri sängys.
Käski painuu muualle hihittää....
 
as
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Tuli tällanen mieleen ku käytettiin exän kanssa tyttöä kehkokuumeen ja verenmyrkytyksen jälkeen kontrollissa lasten polilla ja lääkäri siinä kyseli tytön vointia ja tutki tytön ja sit lopussa kysyi että onko meillä jotain kysyttävää nii ex sano et "Joo, mitä nuo laatikot on tuolla sängyn alla" :snotty: :xmas:
Voihan myötähävetys :LOL:
mä en kestä... tää oli paras :D
nauroin niin et ukkokin heräs... mul on siiis läppäri sängys.
Käski painuu muualle hihittää....
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja rene:
Yli 30-vuotta täytyi elää, että tajusi, mitä Suvivirressä oikeasti lauletaan... Hoksasin tämän vasta ja herranjestas kun hävetti. Onneksi ei ole tullut missään ilmi, sujuvasti aina lauloin kapa-ajasta. :D

...Kauniisti jo kapa-aikaa koristaa kukkanen...
Siis meinasin kuolla nauruun! Ja meinaan vieläkin! :D

Yritin itekki laulaa noin ja voio taivas :D
 
Kerran hieman väsyneenä ajeltiin työkavereiden kanssa kimppakyydillä töistä kotia kohti. Yht'äkkiä bensavalon syttyessä tuumasin kuskille takapenkiltä, että onpas sulla viisas auto kun ilmottaa koska pitää mennä tankkaamaan. Saipa muut kyytiläiset kivat naurut :D
 
nedee
Kehtaan kertoa... :D Meillä siis parvekkeella se joku ötökkä vie sinne multaan niitä kärpäsiä.. Miehelle sit tiuskaisin et viekö tuo ampiainen nuo kärpäset tuonne munimaan!! :D

Juu, se on kiltti ampiainen joka auttaa kärpäsiä löytämään turvallisen paikan munimiseen.. :D Yhtä kiltti kuin se harakka joka auttoi sitä väsynyttä oravaa... :D
 
ja viime jouluna oltiin juuri muutettu asuntoon, jossa on korkealla (5m) katto olohuoneessa. Ostettiin tänne sitten korkea joulukuusi, ja ainoa asia, joka mua huoletti oli se, ettei tähteä yllä laittamaan latvaan nyt ollenkaan.. eihän sitä voinut jo siinä kallellaan ollessa tietenkään laittaa :D
 
tampio
sellane tuli mieleen, kun olin joskus 18 vee ja ajokortti aika tuore, niin pysäköin auton ja tarvi laittaa kiekko, ni ei mulle sit tullu mieleen, että mihin kellonaikaa se pitää laittaa, kysyin broidilta jälkikäteen, et mites se toimii, broidi sit kysäs, et mitä olin siihen laittanu ja minä sitten kerroin..sen ajan koska tuun autolle takaisin( olin sen arvioinu, et kauankohan mulla menee kaupoilla kunnes tulen takaisin)
 
re


Viime kuussa oli neuvola ja terkka kysyi, että miten on maito maistunut? Vastasin, että hyvin kiitos, hieman hämilläni. Terkka sitten hymähti, tarkoitin tuota pientä poikaa? Heh, ei juu, hyvin. Se on oikea tissineekeri. Piti siis sanoa tissimaakari. :ashamed: [/quote]

IHAN PARAS!!! :D Mieski hekotti! Ensin siis tuommoinen puoli-hauskuus väärinkäsityksestä, ja sitten räjähtää pankki tolla "tissineekerillä"!!! Eihhh...:D
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja re:
Viime kuussa oli neuvola ja terkka kysyi, että miten on maito maistunut? Vastasin, että hyvin kiitos, hieman hämilläni. Terkka sitten hymähti, tarkoitin tuota pientä poikaa? Heh, ei juu, hyvin. Se on oikea tissineekeri. Piti siis sanoa tissimaakari. :ashamed:
IHAN PARAS!!! :D Mieski hekotti! Ensin siis tuommoinen puoli-hauskuus väärinkäsityksestä, ja sitten räjähtää pankki tolla "tissineekerillä"!!! Eihhh...:D[/quote]

Siis nyt täytyy korjata tilanne, en tiedä miksi tää mun viesti näkyy noin ettei lainattu osa ole sinisellä! Noin hauskan tissineekeri-jutun alkuperäinen kertoja ei ole siis minä vaan kopsasin sen, muistaakseni tän ketjun sivulta 7.
 
huhhuh
Tässä yks oma: Kävin kurkkulääkärillä tarkistuttamassa henkitorven tilannetta pitkän sairastamisen jälkeen. Mieslääkäri oli nuori, ja ihan hyvännäköinen, ja tuli siinä vähän pilke silmäkulmassa asioitua. Viaton pikkuflirtti tyssäsi noloon hiljaisuuteen, kun tokaisin, että "mitähän se mies aikoo sinne kurkkuun työntää?" Tarkoitus oli siis vain tuttavallisesti kommentoida sitä kun se oli just tutkimassa jollain metallitikulla sitä kurkunpäätä...Tajusin sammakon vasta sen tultua ulos....Mukana ollut tätimäinen hoitsu katsoi jäätävästi.
 
näin olohuoneen nurkassa pikkulusikan ja hihkaisin miehelle sen kummempia miettimättä "HEI, KUKA ON HEiTTÄNYT LUSIKAN NURKKAAN" :LOL:
olen myös itikan nähdessäni saanut kieleen solmuun ja hihkunut hytikkää, variksesta on tullut haris ja kaupassa silloin harvoin, kun maksaa käteisellä otan kynän ja odotan kuittia.. :ashamed:
 
SyysYön Sade harmaantuneena
ai niin, tämä kuuluu ehdottomasti tähän pinoon !!! miten olinkaan unohtanut.. eli, selitin kaverille kopeista kirvoista, kun piti puhua kipeistä korvista.. :LOL: on tuosta kyllä jo aikaa kymmenen vuotta.. ylikin
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Anoppi pyysi meitä syömään. Mies sitten siihen, että voidaan tulla syömään, jos teet hyla ruokaa (olen siis maitoallerginen, eikä anoppi oo oppinut sitä muistaa viel 8 vuoden aikana), anoppi kauhuissaan, et voi ei on tää muuten hylaa mutta liha ei kyllä ole. Varmaan pitäs opettaa sille eka, että mitä se hyla tarkottaa.....
Pitäiskö tämän kirjoittajallekin opettaa? Maitoallerginen ei voi syödä hyla-tuotteita. Maitoallerginen ei voi syödä edes laktoosittomia tuotteita. Ei mitään maitovalmisteita. :headwall:
 
mun anopin juttu:
anoppi oli menossa hakee kartsan tupakkaa kiskalta,ja autossa hän lallatti iloisesti kortonki kartonki kortonki kartonki.kiskalle hän pääs ja meni pyytämään nuorelta kassaneidiltä sitten :kartonki kortonkia...
kassaneiti sai hepulin ja yritti pitää pahinta hihitystä sisällään,anoppi valahti punaseks ja juoksi ulos autoon laitto volat radioon täysille ja ulvoen nauro siellä.vartin pästä hän meni pokkana sisään kiskaan uudestaan ja tokas vaan et yritetäämpäs uudestaan:kartongin verran tupakkaa.
 
Nää on kyllä niin mahtavia :LOL:

Kaverin mies lähti saunaillasta pois viimeisten joukossa ja huomasi, että joku kaveri oli unohtanut suihkupussinsa. Mies otti sen mukaansa ja ajatteli että unohtaja saa sen sitten seuraavissa pelitreeneissä.
Seuraavana aamuna rupesi sitten purkamaan kassiaan ja löysi sen suihkupussinkin - se oli nojatuolin niskatuen suojapussi :D
 
pop
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
olimme ajelemassa lapissa ja näin keskellä ei mitään kyltin, jossa oli mielestäni selvä puhelimenluurin kuva. vaikka elämme kännyköitten aikakautta, oletin sen tarkoittavan yleisöpuhelinta. lopulta ihmettelin miehelle " missähän ne puhelinkopit oikein ovat, kun taas puhelimen kuva"... arvatkaa vain tarkoittiko se puhelinta ! :LOL: :LOL: :LOL: :D B)
Voisko joku selittää blondille tän? :ashamed:
 
toinen blondi
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
olimme ajelemassa lapissa ja näin keskellä ei mitään kyltin, jossa oli mielestäni selvä puhelimenluurin kuva. vaikka elämme kännyköitten aikakautta, oletin sen tarkoittavan yleisöpuhelinta. lopulta ihmettelin miehelle " missähän ne puhelinkopit oikein ovat, kun taas puhelimen kuva"... arvatkaa vain tarkoittiko se puhelinta ! :LOL: :LOL: :LOL: :D B)
Voisko joku selittää blondille tän? :ashamed:
mä en myöskään tajunnu
 

Yhteistyössä