hahhhhaaa=DDDAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Tää on maailman noloin...
Silja Europan yökerhossa on vessa, kuten kaikissa sivistyneissä yökerhoissa kai kuuluukin.
Minä sitten hädän yllättäessä loikin sinne ja sain asiani tehtyä, ei kun housut ylös ja menoksi...Mutta se ovi ei auennut.Työnsin ja rynkytin.
Ajattelin, jotta se on joku piilokamera.
En kehdannut huutaa ulkopuolellekaan, jotta "Tämä ovi on juuttunut, voisitteko auttaa mua!".
Vaan epätoivoisesti tuuppasin sitä ovea, joka ei tehnyt merkkiäkään avautuakseen.
Välillä istuin pöntön kannen päällä ja surin paskaa kohtaloani, mä olin lukittautunut laivan vessaan.
Olin varma, että joku seisoo oven edessä eikä päästä mua pois.
Nousin taas uudelleen ylös ja änkesin ja punkesin, nostin ja työnsin...Ei vaikutusta.
Varmaan vartin ähinän jälkeen mun päässä sytty lamppu: ...Sitä ovea kuului vetää... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
ahhahhhhaaaXDDDDAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Sillon kun lapset oli pienempiä ja äiti oli vähän väsynyt niin menin kerran komentamaan lapsia kun mesoivat jotain lastenhuoneessa. Ovenraosta kävin paasaamassa ja vetäisin sitten lähtiessä oven kiinni. Ei siinä mitään mutta mun pää oli vielä siinä välissä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tää on maailman noloin...
Silja Europan yökerhossa on vessa, kuten kaikissa sivistyneissä yökerhoissa kai kuuluukin.
Minä sitten hädän yllättäessä loikin sinne ja sain asiani tehtyä, ei kun housut ylös ja menoksi...Mutta se ovi ei auennut.Työnsin ja rynkytin.
Ajattelin, jotta se on joku piilokamera.
En kehdannut huutaa ulkopuolellekaan, jotta "Tämä ovi on juuttunut, voisitteko auttaa mua!".
Vaan epätoivoisesti tuuppasin sitä ovea, joka ei tehnyt merkkiäkään avautuakseen.
Välillä istuin pöntön kannen päällä ja surin paskaa kohtaloani, mä olin lukittautunut laivan vessaan.
Olin varma, että joku seisoo oven edessä eikä päästä mua pois.
Nousin taas uudelleen ylös ja änkesin ja punkesin, nostin ja työnsin...Ei vaikutusta.
Varmaan vartin ähinän jälkeen mun päässä sytty lamppu: ...Sitä ovea kuului vetää... :ashamed: :ashamed: :ashamed: