Ken kehtaa astua mukaan......:D

kaljasieppo
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Mä tajusin vasta joksus amiksessa (eli joskus 17v.) sen Olvin logon.. Että siinä lukee Olvi. Kun aikasemmin olin vaan katsellut että siinä on se tynnyrin kuva :ashamed:
Heh. Mä taas oon aina tajunnu sen Olvi-tekstin, mutta vasta viime kesänä tajusin et hei, sehän on tynnyrin mallinen...
 
maan mato
Mä luulin ainaki 20-vuotiaaks asti, että kun lentokoneessa käy tarpeilla, niin ne kuset ja paskat lentää taivaan tuuliin, ja lopulta roiskuu jonkun niskaan... Ajattelin vaan mielessäni että on käyny hyvä tuuri, kun mun päähän ei oo kertaakaan läjähtäny!
 
seksiä
Kun olin 8-vuotias, isosiskoni paljasti minulle salaperäisen "seksi"-sanan merkityksen. Kertoi sen tarkoittavan alastonta ihmistä. Kerran yksi meidän luokkalainen poika kysyi minulta, että tiedänkö, mitä "seksi" tarkoittaa. Sanoin fiksun näköisenä, että "seksi on alaston ihminen". Tuohon poika vastas, että "Tyhmä, et sä tiedä seksistä mitään. Seksi ei ole alaston ihminen vaan ALASTON NAINEN!" Tais meillä molemmilla olla vielä seksiasiat hakusessa.. :)
 
vainaja
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla on yleensä hyvä suuntavaisto ja osaan lukea karttaa.
Tuli kuitenkin oikosulku kun Keravalle lähdettiin kyläilemään.
Minä ajoin.

Mies luki karttaa ja sanoi, että tuosta sitten vasemmalle. Minä inttämään, että "kyllä meidän oikealle piti kääntyä, eikä se toi voi olla muutenkaan. Tossa lukee Savio 2, eikä me mihinkään kakkos-Saviolle olla menossa!"

Ibizalla kesällä kuljettiin bussilla. Se on mulle aika tavatonta.
Istuin sitten sellaiseen penkkiin, missä on selkä menosuuntaan. Bussi lähti asemalta, ja oli jo ajettukin ekaan risteykseen, kun kysyin, että "Meinaako tää nyt ihan tosissaan peruuttaa koko matkan?"

Onneksi suomalaisia ei ollut muita kuin meidän porukka :ashamed:
:D :D :D
samaa kastia kun kavrin letkautus kun puhuttiin että joku oli ottanut nenärenkaan ja siihen myös tuli korvata jokin ketju..."Miten ihmeessä toi tyyppi kääntää päätään.... :D:D

Ja kyllä näitä on itelläkin ollut nyt ei harmiksi tule mieleen..

 
vainaja
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla on yleensä hyvä suuntavaisto ja osaan lukea karttaa.
Tuli kuitenkin oikosulku kun Keravalle lähdettiin kyläilemään.
Minä ajoin.

Mies luki karttaa ja sanoi, että tuosta sitten vasemmalle. Minä inttämään, että "kyllä meidän oikealle piti kääntyä, eikä se toi voi olla muutenkaan. Tossa lukee Savio 2, eikä me mihinkään kakkos-Saviolle olla menossa!"

Ibizalla kesällä kuljettiin bussilla. Se on mulle aika tavatonta.
Istuin sitten sellaiseen penkkiin, missä on selkä menosuuntaan. Bussi lähti asemalta, ja oli jo ajettukin ekaan risteykseen, kun kysyin, että "Meinaako tää nyt ihan tosissaan peruuttaa koko matkan?"

Onneksi suomalaisia ei ollut muita kuin meidän porukka :ashamed:
:D :D :D
samaa kastia kun kavrin letkautus kun puhuttiin että joku oli ottanut nenärenkaan ja siihen myös tuli korvata jokin ketju..."Miten ihmeessä toi tyyppi kääntää päätään.... :D:D

Ja kyllä näitä on itelläkin ollut nyt ei harmiksi tule mieleen..

 
PataKattila
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hauskoja :LOL:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.
 
PataKattila
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on kyllä NOLOA.. :)

Eli mulle oli aina lapsena sanottu että sateella tulee kastematoja, (kun sateen jälkeenhän on monesti maassa paljon matoja - oottehan huomanneet ;) . Juu, niin mulle selvisi vasta 18-vuotiaana!! että ne madot eivät sada taivaasta sateen mukana, vaan kaivautuvat mullasta märkää maata kohti..
Mä olin kanssa 18-v kun ykskaksi tajusin katellesani (yksin uudessa kodissani) jotain luonto dokkaria että merihevoset on oikeasti eläviä olentoja siihen asti kuvittelin et ne on jotain disneyn piirrettyjä hahmoja... :p
 
Mä tajusin vasta pari vuotta sitten että eihän mulla olekkaan mitään puoliserkkuja.
Olin jotenkin ajatellut että kun mun täti meni uusiin naimisiin ja sai lisää lapsia, ja nehän on keskenään sisarpuolia niin mäkin sitten mielessäni pidin niitä uuden miehen kanssa saatuja lapsia mun serkkupuolina.
Mut edelleen pidän sitä jotenkii hassuna....
 
merenneitonen
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
Mä tajusin tän vasta nyt... ja olen asunutkin jenkeissä...

:D
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua kanssa nauratti tänään kun selitin eräälle tapaamalleni ihmiselle, että me asutaan tuolla mäen alla vihreässä talossa. Se kysyi, että onks se puu- vai tiilitalo. Joo vihreä tiilitalo tietysti.
Meidän naapurissa ON vihreä tiilitalo...
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Tää sattu yhtenä juhannuksena kun tytön kummitäti tuli kaverinsa kyydillä meille viettämään juhannusta.
Sano mun miehelle et kaljakori pitäis hakee tuolta takaperäkontista. Mies siihen sitten et mitäs siellä etuperäkontissa on? Kaveri siihen et en tiiä kun ei oo mun auto... :headwall:
Joo, oisko ollu samanmerkkinen auto kun mulla, selitin nimittäin pokkana jotain takatuulilasista... :)
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja Miina34:
Laulujen sanoja monet - miehetkin - kuulee väärin. Ex luuli, että laulussa "Vicky Lee" lauletaan "bi-ki-nii". Nykyinen kuuli, että laulussa "I shot the sheriff" sanotaan "I got the cherry". Siitä on kyllä riittänyt lystiä.
Täh, eikös siinä muka just noin lauleta ;-) ?
 
wwwwwwww
Alkuperäinen kirjoittaja Kilon poliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä tajusin sen kilon poliisi-vitsin vasta 25 vuotiaana. :ashamed: :LOL:
:ashamed: kerroks mullekki? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mä en muista miten se vitsi menee, mutta kilon poliisi on paikkakunnalta, jonka nimi on Kilo...
Ihan kuin helsingin poliisi, Kilon poliisi.

Niin ja tuo Kilohan on siis Espoossa, ei oma paikkakunta...
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Parisen viikkoa sitten oltiin koko perheellä lähdössä johonkin asiolle kaupunkiin ja mun veljen vaimo sattu soittamaan samaan aikaan kun oltiin tekemässä lähtöä. No minä puhuin kokoajan kännykkään ja kasailin käsilaukkuun tarpeellista tavaraa. Sitten auto oli jo käynnisssä ja minua odotettiin. Yhä vain etsiskelin ties mitä, avaimia sun muuta. Sitten kolmannen kerran kun olin menossa autoon ja kääntynyt ympäri, mies kysyy mitä etsin. Sanoin että kännykkää etin, ja siis puhuin samalla siihen kännykkään. HAH-HAH-HAH!
Olen kyllä monta kertaa törmännyt ihmiseen joka etsii silmälaseja, ja ne ovatkin päässä, mutta että känykkää etsii ja puhuu siihen juuri! :xmas:
Jep jep. Mä ajoin kerran auton levikkeelle ja etin kuumeisesti - auton avaimia...
 
Lady-Bird harmaana
Nää on ihan loistavia...pakko kertoa omatki mokat.
Yläasteella olin kaverilla kylässä ja meidän yks ei niin hyvä kaveri soitti ja sano et tulee pian käymään kans siellä...no siinä odoteltii ja kaveri laitto kaakaoo mikroo lämpiään ja mentii si olkkarii...kohta kuulu KLING ja mä kiljasen "se on X älä avaa!" kaveri katto vähä pitkää ja totes, että se oli mikro...joo ja meillä ei ollu kotona mikroo.

Kerran kysyin kaverilta et kirjotakko sä huomenna vai huamenna niinku yhellä vai kahella ännällä? Kaveri et hä? Piti siis kysyy o:lla vai a:lla...

Ja leffas on tullu tilattua yhet ranskikset...myyjä viel varmistu et tarkotikko poppareita.
 

Yhteistyössä