No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..
Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit
:saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...
Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed: