Ken kehtaa astua mukaan......:D

Oltiin kaverin kanssa rintaliiviosastolla katselemassa liivejä. Otin alekorista yhdet käteen ja sanoin kaverille: "Hei mitä tää tarkottaa, ku näissä lukee et ilmaset näyteliivit!"
Siinä sitten pähkäiltiin ja pohdittiin, oltiin jo menossa myyjältä kysymään, kun kaveri katsoo lappua uudelleen. Lapussa luki ILMATÄYTELIIVIT.

Ja arvata saattaa, rojahdettiin molemmat nauramaan hysteerisesti kaupan lattialle. :D
 
aurora80
Alkuperäinen kirjoittaja siipirikkolehmä:
mun siskolla tehtiin ulkoremppaa ja maata kaivettiin talon ympäriltä. Heillä on kellari siellä talon alla koko talon leveydeltä ja sit siinä ulkona seisoessa mun sisko kysyi yhtäkkiä et miks täs talos on näin iso tää kivijalka, et ei edellisessä talossa ollu ku joku pien vaan. Katottiin sit hetken aikaa siskoa, et onks se ihan tosissaan ja se vaan inttää et miks. Me sit vastattiin et ku teil on se kellari siel alla ja sit se vasta tajus.
Kerran joulun alla pelattiin veljen, siskon ja siskon pojan kanssa aliasta ja mun veli oli sananselitysvuorossa. Se kauan aikaa selitti siinä jotain ja sano viimein mun siskon pojalle et "Jos miä annan sulle persettä, niin mikä miä oon?" Veljenpoika sit vastasi et "No homo." Sana oli sit kuitenkin jalomielinen...
nauran vedet silmissä tolle alias-jutulle :LOL: :LOL: :LOL:
 
Nirppis laiskana
Mä tajusin vasta noin vuosi sitten, miksi Kummelin Esa Nahka ja Tero Nuppi oli mukamas niin hauskoja....Esa menee taakse ja Tero tulee eteen..... :) Ja Kummelista on aikaa ehkä noin 15 vuotta.....hidas sytytys.
 
Aikasemmin joku puhui Yön Joutsenlaulusta, mä olin kuullu sen fraasin "pehmeitä sääriäni kaipaat". Bon Jovin Livin' on a prayer -kappaleen luulin viime vuosiin asti kertovan luotolla elämisestä "living on a credit"...

Kerran koiralenkillä ajattelin käydä nostamassa rahaa Prismasta. Vasta ihmetellessäni ihmisten ilmeitä tajusin, et olin ottanut koirat mukaan kaupan sisälle.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mulla hissi harvoin kulkee ihan ylös asti, mut onneks mä usein älyän peittää tyhmyyteni.. Aina en kuitenkaan ehdi, kun suu on välillä ajatuksia nopeempi.

Esim viimeksi, kun oli satanut vähän lunta , ajettiin miehen kanssa kehä kolmosella. Mies lähti ohittamaan täysperävaunu-rekkaa ja samalla tuli tuulenpuuska joka puhalsi rekan katolta lunta meidän päälle.
Mä heti kiivastuin ja kirosin rekkakuskin alimpaan hel.vettiin kun ei ollut putsannut autoon lumesta ennen liikkeelle lähtöä.
Mies repesi ihan täysin ja samalla mäkin pienessä mielessäni näin kuvan miehestä, joka hillittömän pitkällä lumiharjalla harjailee rekan kattoa :xmas:

Ei tää ollut ollenkaan tyhmää. Kyllähän se kuskille kuuluu putsata se kontin/pressun päällinen.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Tänään käänsin koko huushollin ympäri ja etsin itku kurkussa kihlasormusta. Itsekseni jo mietin mitä sanon miehelle kun palaa kotiin. Hyvän puolustuksen jo keksin ja sitä sitten miehelle paatoksella kerroin.
Mies katsoi mua hetken aikaa ja paljasti ettei me edes olla kihloissa!!

siis tää on kyl joku vitsi!
 
Tinna
Vuosia sitten seurustelin erään miehen kanssa. Kerroin miehelle että teen joskus sellaista ruokaa, johon laitan herne-maissi-paprikaa sekaan. Mies kuunteli hetken ja kysyi "Millanen se hernemaissipaprika oikein on?".
 
t
Jotain 10 v sitten mulla oli eka kännykkäni ja kattelin vierestä kun opiskelukaveri kirjoitti tekstaria omalla kännykällään. mä sitten että mullekin noita tekstareita kyllä tulee, muttei tällä kännykällä niitä voi lähettää. Kaveri katto hitaasti ja pyysi nähdä mun puhelimen, kohta hän sitte mulle esitteli miten niitä tekstareita kirjotellaan ja lähetellään. A-vot aukes uusi maailma!
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Tinna:
Vuosia sitten seurustelin erään miehen kanssa. Kerroin miehelle että teen joskus sellaista ruokaa, johon laitan herne-maissi-paprikaa sekaan. Mies kuunteli hetken ja kysyi "Millanen se hernemaissipaprika oikein on?".
Mä puhun aina hemapasta ja mun mies ihmetteli mielessään pitkään, että mitä se on....ehdotti sitten jälkiruokaan hemapaa, jota minä sitten ihmettelin...kyllä hän sitten sai tietää mitä se on :D
 
Pellolla tepasteli kurki, ja minä ihastuneena innokkaasti huudahdin, että "kato tuolla menee strutsi!"

Eikä tässä vielä kaikki... Kaveri ei edes tajunnut vaan sanoi että niinpä meneekin. Sitten aloin hysteerisesti nauraa kun tajusin mitä olin selittänyt :D
 
EI OLE TODELLISTA!
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hauskoja :LOL:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.
Tikahdun nauruun...
 
täh!
Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )


Samaa olen minä joskus miettiny :LOL:
Juuri puhuimme tästä mieheni ja kaverin kanssa. He ovat ihan samaa ihmetelleet aikanaan.

Kaveri ei myöskään ymmärtänyt Kummelin vitsiä Tero Nuppi ja Esa Nahka. Oli vaan ihmetellyt mitä se meinaa, kun sanovat, että Tero ensin ja kassit jätetään ulkopuolelle.

:D
minen ymmärrä vieläkään?
 
Mustapantteri
Kysyin joskus siskon mieheltä että miksi rekan perässä lukee TIR. Siskon mies sit vastasi että se tarkoittaa This is Rekka ja mä pöljä uskoin sen ja kerroin tästä vielä eteenpäinkin muka niin viisaana :D
 
tolvana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä luulin varmaan 18-vuotiaaksi asti että mikroaaltouuni on mikroautouuni...
Minun yksi senssi silloin teini-iässä kysyi, että onko meillä mikroautoa ja luulin hänen tarkoittaneen mikroaaltouunia. Ihan ylpeänä selitin että on ja kerroin miten näppärästi siinä pyöräytän popcornit.
 

Yhteistyössä