Ken kehtaa astua mukaan......:D

Mie
Oltiin juhlissa kaverin kanssa ja siitä juhlat jatkui ravintolassa. Ravintolassa oli hissin ja vessan ovet vierekkäin. Tultiin hissillä ravintolaan ja mentiin vessaan ja siitä ravintolan tiskille juomaan. Kotiinlähdön aikaan olin jo huppelissa aikasta paljon ja menin vessan oven luo ja painelin oven vierestä seinää. Kaveri tuli paikalle ja kysyi että mitä sää oikein teet. Minä siihen, että miks ihmeessä tän hissin ovet ei voi aueta...

Toinen juttu sattu kun tapasin mieheni siskon kaverin kerran. Siinä esiteltiin koko porukka itsemme nimeltä. Ilta alkoi edetä ja jossain vaiheessa tämä kaveri alkoi leikitellä mun nimellä, väänsi siitä kaikkea ihmeellistä (kakka, kakkuli jne...). Minä siihen tokaisin, ooksää sit muka joku Pasi vai, hehhhehhh. Koko porukka siinä sitten muut hiljeni, paitsi mää vain nauroin. Pasihan se poika oli oikeasti nimeltään (en vain ollut muistanut sitä).

Työkaverini koira oli astutettu ja se oli käytetty eläinlääkärissä, jossa oli katsottu oliko astutus onnistunut ja oliko koira siis hedelmöittynyt. Työkaveri kertoi kahvitunnilla että jee, hedelmöitys on tapahtunut. Minä siihen, tuleeko tyttöjä vai poikia. Työkaveri nauroi, eipä niitä millin sadasosan kikkeleitä vielä pahemmin löydetty.

Olen töissä ravintola-alalla jo ollut kuutisen vuotta. Vasta nyt olen oppinut jotenkuten muistamaan kumpi on lounas ja kumpi päivällinen.
 
Mie
Vielä, tajusin vasta vähän aikaa sitten, että se teksti mikä lukee fazerin sinisen suklaalveyn päällä on KarlFazer. Tähän saakka oon ihmetelly mitä hemmetin koukeroita siinä on.
 
Mie
Vieläkin tuli yks juttu mieleen. Olin poikaystäväni kämpillä yötä. Seuraavana päivänä olisi hammaslääkäriaika ja hammaslääkäri sijaitsikin ihan poikaystäväni asunnon vieressä. Minulla oli mukana vaatteista paita, sukat, valkoiset alushousut ja mustat vähän jo kuluneet housut, joissa oli tosi lyhyt vetskari. Lähdin aamulla sitten normaalisti hammaslääkäriin, ihmettelin että kuin ne siellä vähän minua oudosti katselivat. Kun palasin takaisin kotiin, huomasin, että mustat housut oli revenneety etumuksesta vetoketjun alta aina taakse asti. valkoiset pikkarit koko matkan näkyvillä. kyllä nolotti!
 
Helmiminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Kerran äidilleni ääneen ihmettelin ajaessani autoa, että miten ne sokeat ajaa autoa, kun ei noista autoille tarkoitetuista liikennevaloista kuulu mitään ääntä.

Ja mun serkku kysy, että miksi ihmeessä nuo pyörätuolit tarvii oman parkkipaikan?! Tarkoitti siis inva P-merkkiä...
 
Mä joskus teininä kiersin radion antenniin teippiä, kun olin huomannut, ettei radiokanava särise, kun pitää siitä antennista kiinni. Luulin, että sitä täytyy vain puristaa tietystä kohtaa, niin se auttaa. Ei auttanut teipit... Silloinen poikaystävä hiukka nauroi, kun kuuli miksi siinä on teippiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Tänään käänsin koko huushollin ympäri ja etsin itku kurkussa kihlasormusta. Itsekseni jo mietin mitä sanon miehelle kun palaa kotiin. Hyvän puolustuksen jo keksin ja sitä sitten miehelle paatoksella kerroin.
Mies katsoi mua hetken aikaa ja paljasti ettei me edes olla kihloissa!!
Nää on ihan sairaan hauskoja.

En oo lukenu ku vasta tähän asti, mut kirjotanpa kun tuli tästä mieleen..

Mä kans joskus etein sormusta. Pyysin muksutki auttamaan ja melkein tunnin etittiin kunnes mies tuli kotiin. Sille sitten epätoivosena aloin selittämään, että mun vihkisormus on hukassa. Mies totes, että sormessashan se on. Mä sit sanoin, et eiku vihkisormus!
Mies oli hetken hiljaa ja totes että eihän me olla naimisissa..
En voi tajuta mitä mä aattelin?? :ashamed: Taisin olla vähän väsyny ku nuorin oli vasta parin kuukauden. :whistle:
 
Vuosia sitten ajeltiin exän kanssa autolla ja tien varressa oli liikennemerkki, jossa luki, että hirviaidassa aukkoja.Minä fiksuna siinä kysymään,että eikös olisi tullut halvemmaksi korjata ne aukot kuin laittaa tuo liikennemerkki tien laitaan...
 
Olin töissä eräässä tehtaassa ja siellä ylhäällä oli ikkunoita joista yksi oli kiinni mutta auki..selitin tätä työkavereilleni joista suuri osa miehiä ja jostain kumman syystä selitykseni jälkeen tuli naurun remakkaa ...käsittämätöntä ..miksi..no siis miehet tästä mulle naljaili siihen viimeiseen työpäivään saakka että tuo oli kyllä naisen logiikan kulmakiviä...siis ikkuna joka oli auki mutta kiinni eli ikkuna joka ei ollut ihan kiinni karmeihin saakka eli hiukan auki, mutta silti kiinni... :p :snotty:
 
Mä joskus vuos sitten pidin kaukosäädintä kädessä ku katottiin miehen kans telkkua ja siinä tuntu sormiin sellaset nypyt niis näppäimis niin tuumasin miehelle että : " tää ois sokeellekin hyvä ku täs näitä pisteitä niinku pistekirjotuksessakin " :LOL: :ashamed:
 
Onneksi Normaali
Luulin lapsena, että kaikkia maailman lapsia raiskataan niinkuin minuakin raiskattiin! Kun sain 5-vuotiaana pikkusiskon, niin ajattelin, että mahtaa siskoa sattua ihan kamalasti kun häntä raiskataan, kun hän oli vain pieni vauva ja raiskaaminen sattui hirveästi minuakin, vaikka olin jo iso tyttö.
 
myy
meille tuli kuopuksen kastajaisten aikaan justsähkökatko ja ihmeteltiin miten ne kahvit nyt keitetään. mä ajattelin (en muista ehdinkä laulaista ääneen,ehkä) että ellei kahvinkeitin toimi niin keitetään sit pannukahvia sähköhellalla...
 
vieras
Ei hemmetti! Neljän punkkulasillisen jälkeen tätä ketjua on mahdotonta lukea ilman naurunpyrskähdyksiä, joihin mies ja lapset heräävät :) Pakko siis lopettaa jo ekan sivun jälkeen.
 
Nolo
Mulla pätki kerran netti, ja mikään ei toiminut. Tuskastuneena lopulta soitin palveluntarjoajan asiakaspalveluun ja valitin asiasta. Toisessa päässä sitten kysyttiin, että millainen modeemi mulla on käytössä. Mä tuijotin tuota laitetta tuossa ja vastasin että "no se on tuommonen sininen".
Joopa. Se varmaan helpottikin paljon..
 

Yhteistyössä