Ken kehtaa astua mukaan......:D

Viblsp
Äsken lämmitin ruokaa mikroaaltouunissa ja mietin että mitenköhän Suomessa oltais suhtauduttu ko. laitteeseen, jos ois sanasta sanaan sama nimi. Siis mietin niitä mikroaaltoja... :headwall: Kesti hetki ennen kuin lamppu syttyi.
 
Muistui mieleen... Tämä tapahtui silloin muinoin kun talvet oli talvia, paljon lunta ja kovasti pakkasta... Lähdettiin autolla liikkeelle, siis kylmä oli kun ryssän helvetissä, just ja just auto lähti käyntiin. Minä sitten avuliaana kuskille, että laita sitä lämmintä ilmaa tulemaan... :ashamed:
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Ai niin ja pisteeksi iin päälle; Exän kanssa joskus tapeltiin kun minä kivenkovaan väitin että Portugali on Espanjan pääkaupunki :ashamed: Ja exän kanssa tuli jotain puhetta että kun Amsterdamissa saa laillisesti polttaa pilveä niin minä fiksuna siihen että eikös Hollannissakin saa :LOL: :LOL:
On hyvä osata nauraa itelleen mut jumatsuga jos mun yleistietämys olis tätä tasoa niin.....
 
Vieras
Odottelin kerran pikkuvejeeni kylään. Hän oli vähän myöhässä ja soitti, että on ihan hetken päästä jo perillä. No, ovikello soi ja minä säntäsin avaamaan. Tempasin oven auki ja ärisin kuin joku raivopäinen hirviö hampaat irvissä tarkoituksensa säikäyttää veljeni, joka on hyvin tottunut mun käytöshäiriöihin. Ööh. No, oven takana seisoi kaksi hyvin komeaa amerikkalaista mormoonipoikaa hyvin pelästynein ilmein.
 
Mistähän sitä alottais..

Mä joskus luulin et limsasta tulee light kun painaa alas sen limsamukin kannessa olevan light napin

Joskus seurustelun alkuaikoina ku oltiin miehen ja hänen kavereiden kanssa matkalla helsinkiin ni mies pyysi et kääntäisin hanttarin puolen peiliä vähän ja mä sit fiksuna likkana tempasin jonkun ihme kaijuttimen irti ku luulin et siitä kiskastaan peiliä lähemmäs. Kyllä oli ukoilla hauskaa ku sai kesken matkan alkaa korjaamaan sitä ja saan vieläkin kuulla tosta kommenttia.

Mä vasta viime viikolla sain kuulla et asunnosta voi poistaa semmosen väliseinän ilman et talo romahtaa. Oli appiukolla hauskaa ku ihmettelin et miten ihmeessä he voi poistaa keittiön ja olohuoneen välisen seinän ilman et koko talo romahtaa.

muoks. Tuli mieleen vielä semmonen ku tos pari vuotta sit äiti tuli kotiin ja kehu hankkineensa hännättömän hiiren ja heilutti muovipussia ni mä sain kauhean kohtauksen ja juoksin äitiä pakoon ympäri kämppää kunnes äiti sai naurultaan sanottua ettei langatonta hiirtä tarvi pelätä. Mä vaan kuvittelin mielessäni et hänel ois siel muovipussissa kuollut hiiri ilman häntää :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja gizzmee:
Mä lähin kerran kylmänä talviaamuna heittään lapsia hoitoon. Mies oli just edellisenä iltana muistuttanu et otathan sitten aamul sen lämpöroikan pois ennen ku lähet ajeleen, ja mä olin et kuin sä nyt tommosta, TOTTAKAI mä otan sen pois! Lähin sit pihasta peruutteleen, ja ajelin hoitopaikkaa kohden kun kuului jokin ihme kolahdus. Just sillon tuli mieleen et perhana, unohsin sen johdon kummiski. Peruutuspeilist kurkkasin, niin siel se lojui keske tietä.
Mul oli naapurin koululainenkin mukana niin en kehdannu pysätyä ottamaan johtoa kyytiin, vaan ajattelin paluumatkalle poimia sen mukaani. Kappas vain, palatessani n.15 min päästä, joku olikin sen napannut, joten jouduin lähteä ostamaan uutta johtoa, koska en miehelle kehdannut sanoa kuinka oli käynyt.
Ei vielä tänä päivänäkään tiedä sitä :)

Joskus nuorempana olin veljeni kanssa laivalla ja menimme hissiinn, jonne tuli muitakin ihmisiä. Yhtäkkiä sain ihan hirveän nauru/hirnumiskohtauksen, ja oli ihan pakko painaa kohdalla olevan kerroksen nappia että pääsisin tilanteesta äkkiä pois. Mahtoi toiset ihmetellä....
juuh mulle kävi just tänään noin että jäi roikka paikoilleen ja mie sitte pokkana kävin kaupassa. ja menomatkalla ihmettelin pientä kolinaa ja arvelin vaan että jääpalat tippuu roiskeläpästä ku just ennen lähtöä oli kerennyt kattella että onpas roiskeläpät täynnä jäätä.. hyvä minä. no se roikka sit tippu johki matkan varrelle. huomena sit pitää käydä ostamassa uus. :LOL: :LOL:
 
niin ja sit kaverit kerran pelas aliasta ja siinähän pitää aina selittää parilleen tiettyä sanaa. kaverin piti selittää sähkötuoli sana ja hän sitte selvitti kaverilleen että se on istuin missä vammaset ja vanhukset istuu. ja kaveri sitte ihan pokkana huus että sähkötuoli.. kyllä pääs mehevät naurut sen jälkeen!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
pyllynkäinen
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on paljon juttuja mutta ku ei oo muistikaan kovin hyvä....no ite tajusin vasta pari vuotta sitten tota än.yy.tee..nyt.... :LOL: :LOL:
Ite hoksasin tämän varmaan viime syksynä, kun katoin pojan kans Pikku Kakkosta ja siinä oli sen niminen ohjelma. En varmaan muuten ois tajunnu vieläkään, mut siihen tuli ne kirjaimet samaan aikaan ruutuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
niin ja sit kaverit kerran pelas aliasta ja siinähän pitää aina selittää parilleen tiettyä sanaa. kaverin piti selittää sähkötuoli sana ja hän sitte selvitti kaverilleen että se on istuin missä vammaset ja vanhukset istuu. ja kaveri sitte ihan pokkana huus että sähkötuoli.. kyllä pääs mehevät naurut sen jälkeen!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
tästä muistui mieleeni,kun kaveriporukalla pelattiin aliasta. selitin parilleni sanaa virtahepo näin, iso elukka,asuu joessa afrikassa. tämä (miespuolinen) parini vastaa empimättä LOHIKÄÄRME! :LOL:
 
Ilikiääköhän tätä ees sannoo.

Tuossa taannoin fiksuna teinityttönä mietittiin kaveriporukassa, että mikähän se tuolla syvällä suussa, tai siis nielussa heiluva pieni "pallo" on nimeltään. Tiijättekö mitä tarkotan? En vielä tänäkään päivänä tiijä sen oikeeta nimmee, mutta silloin aikanaan mie kirkkaalla ja kuuluvalla ja erityisen tietävällä äänellä hihkaisin, että "KLITORIS".

:xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ilikiääköhän tätä ees sannoo.

Tuossa taannoin fiksuna teinityttönä mietittiin kaveriporukassa, että mikähän se tuolla syvällä suussa, tai siis nielussa heiluva pieni "pallo" on nimeltään. Tiijättekö mitä tarkotan? En vielä tänäkään päivänä tiijä sen oikeeta nimmee, mutta silloin aikanaan mie kirkkaalla ja kuuluvalla ja erityisen tietävällä äänellä hihkaisin, että "KLITORIS".

:xmas:
:D Sehän se-- ilmankos naiset tykkää ottaa SEN suuhunsa.
 
Lunatic
Luulin vielä vuosi sitten että epilaattori on joku sairaala-laite.
Ajattelin sen laatikoksi jossa näkyy sydänfilmi tms, ja että se liittyy vanhuksiin.
Tämä palsta vasta valaisi asian.
 
hihkaisin englanista suomeen takasin tullessani että ''Hirvivarotus!!'' aivan innoissani kun en ollu kyseisiä merkkejä enkussa nähnyt.. Tästä saan vieläkin kuulla..
Täti antoi lainata autoaan ja sanoi että ''avaimet on eessä'', en sitten oikein käsittäny vaan kysyin varmaan 3 krt että ''missä'' ja lopulta huokasin epätoivosasti että ''mä ymmärrä!!''.
Näitä olis vaikka kuinka kun vaan muistais ne kaikki!! Blondi mikä blondi.. :whistle:
 
noloo..
Hauskoja!!
Oon tän joskus täällä kertonu mutta laitan kuitenkin:

Olin kaverin häissä ja aika vahvassa humala-tilassa.
Ruoka sai mahan sekasin ja pyyhälsin ulkohuussiin isoille tarpeille.
Tulin takasin tarpeiltani ja juhlatunnelmissa rehvakkaasti täräytin oven auki ja heti aulassa laulaa lurautin ja humppasin musiikin tahdissa. Ihmiset siinä naureskeli mulle ja nautin huomiosta.
Yks häävieraista tuli sitten hetken päästä mun luo ja kuiskas: Sulla on vessapaperia muuten housuissa. Mä olin siinä et Mitä häh ja katoin taakkeni. Mulla roikku housuissa pari metriä vessapaperia,toisessa päässä hirveet paskaraidat:D
Kyllä tuli fiini ja sivistyny olo ku kaikki oli kattonu mua ja mun vessapaperi-tanssia. Kera pienen kakan hajun!!!! Kääk.
 

Yhteistyössä