Oikeisto haluaa oikeistodemarit valtaan siksi media itkustaa vihervasemmistodemarien eurovaalitappiosta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eiköhän toimittajien kannattaisi keskittyä puimaan perussuomalaisten murskatappioon johtuvia syitä. Vasemmistoliitto otti suoraan esille tämän nykyisen
hallituksen tekemät leikkaukset jotka kohdistuva vähäosaisiin ja äänestäjät antoivat siitä suoran palautteen äänestämällä heitä.
Öö, on persujen tappiostakin uutisointia.
Demarien huonosta menestyksestäkö sen sijaan ei saisi uutisoida?

No, ei ole eka kerta kun vasurimielinen ehdottaa sensurointia...
 
Miten kauan jaksat mesoa samaa agendaasi? Marinissa ei ole mitään vikaa. Sinä olet palstainhokkien top kympin ykkönen tämän palstan ketjun mielestä. Pakkomielteestä pääsee eroon, mutta se vaatii paljon työtä ja lihaksia. Joka kerta kun mollaat Sannaa, juokse kympin lenkki ja pese suusi saippualla.
Minä laitan kohta eilen ostamani valkoiset tennarit jalkoihini. Samantyyliset, mutta tietenkin halpisversiot viime lauantaina Narikkatorilla olleen Sannan lenkkareista. Jos olisit kiva tyyppi, laittaisin tähän viestiini liitteenä Sannasta ottamani valokuvan.
Ei, vaan mua huvitti suuresti että tästäkin uutisoinnista joku jaksaa vetää aivan typerän heiton "persut pelkää Marinin paluuta."
Ei, en tunne ketään persua joka pelkäisi Marinin paluuta.
Mutta tuo Marinin paluun heittäminen kertoo TEIDÄN pakkomielteestänne.

Ihan kuin lapselta olis viety tutti tai äiti ois muuttanu muille maille vierahille. "Sanna-äitiiiii...."
 
vierailija
Taas Kaiku-rouva leiskuu pienestä kritiikistä.
Varo verenpaineesi nousua.
Sanna Marin on Number One nyt ja aina Suomessa.
Se on suurin kunnia minkä Suomessa saa, jos minä sen sanon ja kirjoitan.
Jos et lopeta Sannan rienaamista, teen asiasta hyvin ison numeron.
Olen tähän asti elämässäni aina sanonut ettei tehdä mistään numeroa.
Perun tässä tapauksessa puheeni yhdellä poikkeuksella säännöstäni.
Yhdenkään muun julkisuuden henkilön takia en olisi vaivautunut lauantaina Narinkkatorille. Case closed.
 

Yhteistyössä