Ken kehtaa astua mukaan......:D

keppana
kerran piti soittaa yhteen virastoon. Valmistelin kaiken, etsin paperit valmiiksi ja huolehdin että kynä ja vihko olivat käsillä. Kun toisessa päässä vastattiin esittelin itseni "****** ****** tässä huomenta päivää hei!". Tuli toisessa päässä vähän hiljaista.
 
Mun täytyy kertoo entisen kaverin "moka"

Oltiin yläasteella ja ikää tais meillä olla 16v...Tämä kaveri tuli kouluun ihan innoissaan ja kerto että: "Arvaa mitä,mun isosisko kerto että mulla on kaks munasarjaa!!!"[i/]
 
Mä olen onneton vitsin kertoja, ja kuitenkin AINA suuressa porukassa "hauskuutan" ihmisiä mahtavilla vitseillä.

Kerran tohkeissani kerroin muutamalla pariskunnalle vitsiä, jossa blodin pitää laskea montako D kirjainta on sanassa Alabama. Blondi vastaa että 178 D kirjainta....Nauroin makeesti ja muut oli et tähhh...ja mä et no höh, se blondi laskee et Dökö-dökö-dökö,,,niitä tavuja ja saa siitä ihan hirveen summan D kirjaimia. Yksi miehistä sit sanokin et eiks se muka ollukkaan Bonanza se mistä piti laskea ja eiks se laskenu sillä Bonanza tv-sarjan tunnarilla et diddiddiiddiiiiii.....ja sillon mä vasta tajusin koko vitsin. Samalla sekunnilla.

Enkä helkkari tiedä mistä tuo döködökö ta-vu-tus muka tuli siihen mun vitsiin :ashamed:
 
No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..

Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit :LOL: :saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...

Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed:
 
Kerran äidilleni ääneen ihmettelin ajaessani autoa, että miten ne sokeat ajaa autoa, kun ei noista autoille tarkoitetuista liikennevaloista kuulu mitään ääntä.

Ja kerran kaupungilla minun ja kavereideni vieressä istui mies lukemassa karttaa. Miehellä oli kävelysuvat mukana ja aurinkolasit päässä. No minä nerokkaana katsoin, että hän oli sokea ja kävelysauva oli sokean keppi. Totesinkin kaverilleni, että pitäisiköhän minun auttaa tuota sokeaa miestä tulkitsemaan tuota karttaa. Kaveri katsoi hiukan pitkää..

Ja kerran tehtiin englannintunnila jotian pienesitelmää ja kaverini kysyi, mitkä on sukkahousut. Ja minä aloin selittämään, että ne on semmoiset kalsarit, joissa on sukat käressä.... kaverini halusikin tietää, mitkä on sukkahousut englanniksi
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..

Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit :LOL: :saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...

Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed:
:LOL:
 
pohjantähdenalla
No mun miehelle kävi sillai viikkoa ennen juhannusta et törttöili kännipäissään ja joutui sit kipsattavaksi sairaalaan. No se sielä oli sit kuvattavana ja kipsaukses ja kun oli pääsemäs takas kotiin,se joutu käyttää hissiä. Soitti mulle sit ihan tokkuras sieltä hissistä ettei pääse pois,ku ovi ei aukee..oli ovi toisella puolella.No sit kun tajus asian oli kulkenu kuvakuori kädessä aulaa päin ja kappas kun ei puristusvoimia ollutkaan tarpeeksi kädessä,tiputti hän ne lattialle ja eiköhän ne valunu suoraan jonkun oven alta sisäpuolelle ja ovi kaikenlisäksi lukossa. Sinne jäi kuvat sairaalaan lukitun oven taakse ja nolona autoon.

 
Ja sit nää on noloja aina kaikille, mäkin mesuan suureen ääneen aina ystävien kesken mieheni isosta mahasta, ja ihan muutama päivä sitten sanoin kaverin ukolle ulkona että hitto, mä jo säikähdin et sullaki on jo noin iso maha, mut sulla onki siellä talvitakin taskuissa jotain ja koppasin tuttavallisesti vattaan sitä ukkoo. Niin ihan ehtaa keskivartaloahan se oli :ashamed: Sil mitään taskuissa ollut.

Ja mun kaverin ukko ei ole yhtään samalla huumoripituudella kun minä, ja miehelläni on hysteriaan asti menevä ahhhh mulla on ollu koko työpäivän sua niin ikävä vatkaus kun hän tulee töistä, ja mä en taas ole halipusu ihminen yhtään. Viime kesänä oltiin ulkona ja mieheni tuli töistä ja seisottiin kadulla meidän pihansuussa, katsoin vaan et jaa taas se ukkokulta yrittää tulla persettä puristamaan työpäivän päätteeksi ja huidoin nyrkeillä taaksepäin että senkin kutale rauhotu nyt sen perseen kans...niin kaverin ukko luikki paniikissa mun takaa, oli yrittäny mennä vaan auttamaan tyttöönsä keinuun mun selän takaa ja oma ukko oli jo sisällä siinä vaiheessa. Ja muija anto nyrkistä ihan sumeesti :ashamed:
 
repesin
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..

Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit :LOL: :saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...

Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed:

Haaaahhh :LOL: Suhun olis kiva tutustua :LOL:
 
Mie hain navigaattorin avustuksella veljeä minulle tuntemattomasta paikasta... Lähdin veli kyydissä liikkelle ja navigaattori ilmoitti, seuraavasta vasemalle ja mie tein mielestäni juuri niin kuin se neuvoi... Koko ajan se neuvoi minua vasemalle, kunnes veli kysyi koskas lähdetään pois tästä pihasta :ashamed: ... Olin ihan raivona, että se navigaattori neuvoi minua koko ajan väärin, kunnes tajusin kääntyneeni koko ajan oikealle ja tästä syystä se pyöritti minua koko ajan ympäri...

Toinen kesken ruuan tuli sähkökatkos... Miehelle asiasta marmatin, kunnes tajusin, että voihan sen ruuan mikrossakin kypsentää... Mies nauraa sille vieläkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Mie hain navigaattorin avustuksella veljeä minulle tuntemattomasta paikasta... Lähdin veli kyydissä liikkelle ja navigaattori ilmoitti, seuraavasta vasemalle ja mie tein mielestäni juuri niin kuin se neuvoi... Koko ajan se neuvoi minua vasemalle, kunnes veli kysyi koskas lähdetään pois tästä pihasta :ashamed: ... Olin ihan raivona, että se navigaattori neuvoi minua koko ajan väärin, kunnes tajusin kääntyneeni koko ajan oikealle ja tästä syystä se pyöritti minua koko ajan ympäri...

Toinen kesken ruuan tuli sähkökatkos... Miehelle asiasta marmatin, kunnes tajusin, että voihan sen ruuan mikrossakin kypsentää... Mies nauraa sille vieläkin...
Mulla on käynyt navigaattorin kanssa myös noin... Ajoin Länsiväylää edestakaisin, kunnes tein radikaalin ratkaisun ja käännyinkin oikeaan suuntaan
=) ;)
 
Olin sihteerinä autokoulussa ja mun piti tehdä pieni mainos paikallislehteen. Pomo sanoi että kato vaikka kilpailevan firman nettisivuilta vinkkejä. Pomo lähti ajotunnille ja kattelin sit sen autokoulun sivuja missä ite kortin ajoin. Puhelin pärähti soimaan ja enköhän mä sit vastannut siihen sitten väärän autokoulun nimen :ashamed: Soittaja sit sattu olemaan ilmeisesti pomon tuttu, jolla oli numero kännyssä muistissa. Mies soperteli siellä, että anteeksi.. Ja sanoin, et ei se mitään :LOL: Laitoin luurin kiinni. Pomo siirti lankapuhelimen puhelut kännykkäänsä :ashamed: Vaihdoin työpaikkaa aika piakkoin.

Olin seurustellut ehkä kuukauden nykyisen mieheni kanssa ja miekkosen kännykkä soi, kun hän oli suihkussa. Vastasin: "Mervin puhelimessa Matti" vaikka tietenkin olisi pitänyt tietty sanoa just toistepäin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ihana et muutkin osaa :LOL:

Mäkin joskus pohdin (sentää hiljaa mielessäni mitä hittoo mun tarvii raahautua jotain autoo hakemaan )
Nih, kun jäiskin aina noi vaan pohtimisen tasolle. Mut se on, ku ihminen puhua pälättää ennen ku ne asiat ehtii ees aivoihin asti :headwall: :headwall:


Mutta mä olin kyllä siis ihan tosissaan ja oikesti niiiiin kypsä kun piti jotain typerää autoo lähtee hakeen. :LOL:
 

Yhteistyössä