kemiallinen raskaus eikä tule kunnon vuotoa -> mitä mun pitäisi tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytti82

Jäsen
22.07.2008
334
2
16
Hei,

Osaisiko joku sanoa mitä mun kannattaisi tehdä.

Raksauduin ivf:n avulla ja testasin pp 13 vahvan plussan. pp 15 yönä alkoi kamala selkäsärky, ei kuitenkaan mahakipua. Seuraavana aamuna tuli pyyhkiessä ruskeaa vuotoa, jossa oli jotain ihan pieniä riekaleita kerran pyyhittäessä mukana. Vuoto kuitenkin loppui samana päivänä jo ja nyt päivää myöhemmin ei ole enää tullut mitään vuotoa. Nyt vielä ähän selkäsärkyä mutta ei muita oireita.

Oliko tämä nyt kemiallinen raskaus? Mitään raskausoireita ei ole. Mietin vaan, että tyhjeneekö kohtu tuolla ruskealla vuodolla vai pitääkö mun soitella klinikalle tarkastukseen? Voiko joutua johonkin kaavintaan vielä? Vai voiko raskaus vielä jatkua, vaikka siihen en kyllä usko. Tai voiko vuoto tulla paljon myöhässä ja välissä olla päiviä jolloin ei vuoda ollenkaan?

Raskaustestin tekemisestä ei taida olla mitään hyötyä koska sehän näyttää plussaa vielä hetken kesenmenonkin jälkeen.

kiitos jos joku osaa avittaa...

Heips.
Minulla alkoi vuoto 4+5 rv:lla. Raskaus jatkui normaalisti ja verinen vuoto loppui 7+0 rv:lla. Lapsi syntyi ja kaikki meni hyvin. Tsemppiä sulle. Ehdottaisin että käyt verikokeessa mittaamassa raskaushormoni pitoisuuden. Ultrassa ei vielä mitään näkyisi. Voimia :heart:

Keisha, kiitos vastauksestasi. Täytyy huomenna soitella klinikalle jos vuoto ei kunnolla ala. Tuo slkekipu kuitenkin sai epäilemään meidän pienen kuolleen.Niin lisäyksenä vielä, että se ruskea vuoto oli kyllä tosi runsasta ja selkäkipu enne sitä aivan kaameaa. en nukkunut koko sinä yönä :/

Voiko kemiallinen raskaus tavallaan olla keskeytynyt keskenmeno?

Yhteistyössä