kemiallinen ihonpuhdistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
onko kukaan käynyt?
eikös tuo kemiallinen oo semmonen missä ne levittää kaikkia happomyrkkyjä iholle ja pjaska nousee pintaan?vai oonko ymmärtäny väärin :whistle:
haluaisin kokeilla koska mekaanisesta puhdistuksesta on jäänyt mustapäitä,tai sitten tää joka sen on tehny on ollu huolimaton

Ei ihan sama asia mutta mä olen tehnyt himassa tollasen. oriflamella oli myynnissä. Siinä oli 2 eri ainetta, kuorinta-aine, jota laitettiin 2krt vko ja rasvaa joka laitettiin joka ilta. Kuorinta-aine oli tosi tujakkaa mutta hyvää, musta tuntuu ainakin että mun naamaan se autto, vaikka olikin siis ihan koti-kosmetiikkaa. kuukauden kesti tuo "kuuri".

mikähän sen nimi sitten on jossa ne happomyrkkytökötit nostaa kaiken ihon pinnalle?
oliskohan ollu siinä janinan ohjelmassa kerran kun yhdelle naiselle tehtiin semmonen kun sillä oli akne

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mikähän sen nimi sitten on jossa ne happomyrkkytökötit nostaa kaiken ihon pinnalle?
oliskohan ollu siinä janinan ohjelmassa kerran kun yhdelle naiselle tehtiin semmonen kun sillä oli akne

Oliko se sellanen missä sitä vaaleeta skeidaa nous pintaan siis tosi paljon? muistelen joskus tollasen nähneeni..

hieronymushoito? mulle tehty pari kertaa, ei se mikään "taikaisku" ole, että kaikki kökkö häviää... osa lähtee heti ja osa vielä muutaman päivän aikana hoidon jälkeen. Mulle tehtiin viimeks timanttihionta, se oli tosi hyvä ja puhdisti ihoa mun mielestä paremmin kuin tuo hieronymus... ja timanttihionnassakaan ei mekaanisesti puristella kasvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Oliko se sellanen missä sitä vaaleeta skeidaa nous pintaan siis tosi paljon? muistelen joskus tollasen nähneeni..

jep,juuri se :D

entäs mitä kavohoitoa tai muuta tommosta suosittelisit?
haluisin päästä jonkin hemmottujuttuun jossa vois rentoutua :D
jos ensin kävis ihonpuhdituksessa ja sit menis johonkin lämpökäärehoitoon :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ei ihan sama asia mutta mä olen tehnyt himassa tollasen. oriflamella oli myynnissä. Siinä oli 2 eri ainetta, kuorinta-aine, jota laitettiin 2krt vko ja rasvaa joka laitettiin joka ilta. Kuorinta-aine oli tosi tujakkaa mutta hyvää, musta tuntuu ainakin että mun naamaan se autto, vaikka olikin siis ihan koti-kosmetiikkaa. kuukauden kesti tuo "kuuri".

Tää on sitä mikrohionta-paskaa. Ei sama asia.

Oxyclean-hoito on varmaan tämä mistä ootte juttelemassa. Nostaa tehokkaasti talin ihon pintaan. Kävin just tänään semmosessa. Mulla on lievä akne. Tuntui kyllä todella tehokkaalta! Suosittelen!

Yhteistyössä