Kelpuuttaisitko miehen

  • Viestiketjun aloittaja epäröivä
  • Ensimmäinen viesti
epäröivä
joka on ollut jo kaksi kertaa naimisissa, pettänyt ja eronnut? Syyttää pettämisistään kulloistakin huonoa suhdetilannetta.

Tuo mies kosi minua ja tuli nyt vähän epävarma olo. Ainakin mies on rehellinen kun on minulle noista kertonut. Olen mieheen todella rakastunut, mutta jokin sisälläni pelkää että tulen olemaan miehen kolmas ex-vaimo. Mies sanoo tehneensä virheitä joita ei enää ikinä haluaisi toistaa mutta onnistuuko se?
 
Niin kauan kun syyttää omista mokistaan muita, niin en kelpuuttaisi. Kun eihän se ihminen oo mihkää muuttunu, jos ei opi virheistään..siis jos ei omasta mielestään ole edes mitään "virhettä" tehnyt..
 
Muuten kyllä mutta pettämistä en voi hyväksyä sitten millään enkä kellään ja en uskoisi että voisin olla sellaisen miehen kanssa joka sanoisi minulle että on pettänyt joskus.Pelkäisin että pettää sitten minunkin kanssa suhteessa ollessaan.
 
Höm
Mutta mitenkä moni mies jättääkään nuo pettämiset kertomatta? Meistä aika moni voi olla uusioliitossa miehen kanssa joka on pettänyt aiemmin. Ei vaan sitä syystä tai toisesta halua kertoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäröivä :
Olen mieheen todella rakastunut, mutta jokin sisälläni pelkää että tulen olemaan miehen kolmas ex-vaimo.
Luehan tästä miten itse asiaa kommentoit. Minusta vaikuttaa, että näet tilanteen juuri niin kuin täällä sinulle vastailevatkin. Rakastuneisuus menee ohi.
 

Yhteistyössä