Kelpuutatko alle "15cm" miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellu vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo. Mun sisusvärkkini ei oo kovin iso, sattus vaan enemmän. Vai paksuuttako meinasit? Ja ei oo kiinni koosta vaan ihan muusta. Meillä ainakin. Kait se toisilla se kokokin sitten on tärkeimmästä päästä.

ei kannata laittaa tollasta nysä-niiloa kun palstalla on moneen kertaan todistettu että valtaosalla suomalaisista miehistä on 20...25 senttiset vehkeet

ja suomalaiset on sentään maailman pienimunaisin kansa

Hetken mittanauhaa tuijoteltuani totesin että mun miehellä taitaa olla hieman alle 15 cm. Eli kelpuutin. Juuri sopivan mittainen se on mulle, ottaa pohjaan kiinni kun kunnolla pistää menemään. :D

ei kannata laittaa tollasta nysä-niiloa kun palstalla on moneen kertaan todistettu että valtaosalla suomalaisista miehistä on 20...25 senttiset vehkeet

ja suomalaiset on sentään maailman pienimunaisin kansa

Muuten en nyt lähde kiistelemään palstan tosiasioista, mutta Japanilaiset on niitä pienimunaisinta kansaa jos on tilastoihin luottaminen.

Jos tilastoihin on luottaminen niin yllättävän moni on kelpuuttanut tuollaisen, vaikkakin palstan mukaan miehellä on sopiva 18-19cm kalu ja toki kokemuksia isosta, yli 20cm:sta.
Ehkä ne suomalaiset "keskivertomiehet" ovat kaikki yksinäisiä alle 15cm kalunsa kanssa.

15 cm taitaa olla suurin piirtein se keskiarvomitta peniksen pituudelle täällä päin maailmaa. Voi olla muutaman millin vähemmänkin. Eli n. puolet naisista "joutuu kelpuuttamaan" miehen jolla on alle 15 cm vehje.

Ei se olisi reilua miestä kohtaan, olen tottunut ja mieltynyt niin paljon isompaan ja aina vertaisin siihen. Ei sille asialle voi mitään kuitenkaan, niin ei se olisi kummallekaan kivaa.

Yhteistyössä