Kelpaako 36-v kahden lapsen äiti enää kenellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surusilmä"

Vieras
Eroamme mieheni kanssa. Meillä on yhteishuoltajuus, mutta ainakin aluksi lapset ovat pääasiassa minulla. Mies muuttaa samaan rivitaloon kahden asunnon päähän, joten lapset pääsevät kätevästi olemaan kumman vaan luona.

Itse pohdin, kelpaako 36-vuotias kahden lapsen äiti enää kenellekään miehelle? :,(

Tottakai kelpaa! Erosin itse 6 vuotta sitten ja olen ollut kohta 3 vuotta parisuhteessa hyvän miehen kanssa, joka tulee loistavasti toimeen lasteni kanssa. Olen 35-vuotias. Häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuja!

Täällä 36v kahden lapsen yh jolla vientiä riittää ;) Että elä huoli, mutta vähän itsevarmuutta kehiin, epävarmuus ei ole viehättävää. Ehkä tarviit vähän aikaa toipua, raunioille ei voi rakentaa..

36 v ei ole vielä ikä eikä mikään. Tällainen puolessavälissä viittäkymmentä oleva, rupsahtanut mummi-ihminen sen sijaan ei enää kelpaa. Mutta eipä tuo niin haittaa, saapahan olla ja elellä kuten itse haluaa. Kyllä tekemistä riittää kun sitä itselleen järjestää :)

Ihan varmasti kelpaat. Oma ongelmani on se, että iän myötä olen tullut entistä nirsommaksi. Tuntuu, että fiksuja, luotettavia, lapsistaan välittäviä miehiä, joilla ei ole kauheaa kiirettä perustaa uutta perhettä on todella vaikea löytää. Ja itse olen ennemmin yksin kuin teen isoissa asioissa kompromisseja.

Mulle tulis viimisenä miehet mieleen eron jälkeen.

Kannattais ehkä oppia nauttimaan omasta seurasta ja vapaudesta, ennen kuin alkaa miettiä omaa "markkina-arvoaan". Tuntuu niin keskiaikaselta tuollanen pohdinta että kelpaako jollekin miehelle.

No kun itse olen 36 niin lapset jo lähellä lentää pesästä, teiniikäisiä ja jos olen säilynyt hyvin ja urheilen niin varmaan paremmin menisin kun lapseton joka haluaa epätoivoisesti löytää miehen jolle lapsia. Vapaaehtoisesti lapseton ja isojen lapsien äiti on musta aika samalla viivalla.

36 vuotias on vielä ihan nuorekas (jollei nyt ole antanut itsensä rupsahtaa). Olen parikymppinen ja näin olettaisin itse olevani. Kannattaa katsoa vaikka sen ikäisiä näytelijöitä (myös niitä suomalaisia). Ihan nuoriahan nuo on.

Miksei kelpaisi? Varmasti voit löytää kivan miehen joka tykkää lapsista.

Sen sijaan, jos mulle tulisi ero, olisin 35v. ja minulla pieni lapsi ulkomaalaisen miehen kanssa, lapsi näyttää ulkomaalaiselta. Voipi olla ettei kovinkaan käsistä vietäis.

Yhteistyössä