kelle tulee Pohjalainen-lehti?

K-M
Äitini kyseli jotta voisin hälle yhden tämän viikon lehden lähettää.
Lehteä en täältä meidän tuppukylästä mistään löydä, niinpä pyydänkin teidän apua.
Lehdessä on juttu poromiehistä Kemin-Sompion paliskunnassa. jutun tehneiden toimittajien mukaan pitäisi olla lehdessä tällä viikolla. Voisiko joku ystävällinen palstalainen lahettää lehden minulle? :flower:
 
Moi, kävin läpi kaikki tämän viikon lehdet alkaen viime sunnuntain lehdestä, en tuollaista juttua löytänyt.....Mulla on lehtikorissa vielä koko viime viikon lehdet ja käyn ne vielä myöhemmin lävitse josko oisi jo niissä ollut tuo juttu. Palailen asiaan myöhemmin tänään..... =)
 
Wilma-73
Alkuperäinen kirjoittaja K-M:
Wilma kiitos kun viitsit vaivautua.
Voi mä unohdin kirjoittaa eilen että mä kävin illalla vielä läpi kaikki viikon 47 lehdet enkä löytänyt tuollaista juttua, mieheltäkin kysyin eikä hänkään muistanut tuollaista lukeneensa, voisiko olla mahdollista että olisi vasta tällä viikolla lehdessä?

Tän päivän lehteä en ole vielä lukenut mutta pidän kyllä silmät auki jos juttu vaikka löytyisi...

Ja olen harmaana kun töissä ei viitsi (eikä pysty) kirjautua..... :)
 
Ei ollut vieläkään lehdessä tuollaista juttua, täytyy kyllä vielä uudestaan käydä läpi kaikki lehdet parilta viime viikolta. En ees antanut miehen viedä lehtiroskista kun haluan käydä ne läpi....

Tietääkö äitisi toimittajan nimeä, häneltä voisi suoraan kysyä asiasta....siis toimittajalta et koska on lehdessä..... =)
 
Pohojalaanen
Niin ja meille ainakin toimittaja lupasi silloin lähettää lehden kun meistä julkaistiin juttu Pohjalaisessa....ja lehti kyllä tulikin. Eli jos juttu on tehty sinun perheestäsi niin varmasti saatte vaivanpalkaksi lehden.
 
K-M
Isän mukana ne toimittajat olivat olleet päivän.
en tiiä koska on sit lehdessä ku viime vuonna oli ollu hesarista toimittajat isän mukana lokakuussa niin juttu julkaistiin vasta jouluaaton lehdessä. täytyy vielä seurailla, kumma kun oli luvanneet seuraavan viikon lehteen.
 

Yhteistyössä