kelle puhutte?

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti
Niina
Ihan tänne kirjoittelen jos mieltä kalvaa joku.. anonyyminä kun saa muidenkin mietteitä asiaan jos minua painaa jokin, ja monesta suunnasta katsoen tulee kommentteja ja mielipiteitä takasin :D
 
Mä pyrin kyllä puhumaan kaikista, varsinkin mieltä painavista asioista jollekin, yleensä avomiehelleni, isoveljelleni, äidilleni tai hyville ystävilleni. Aika paljon tulee ystävien kans juteltua. Pidän hyvänä asiana sitä etten oo sellanen tyyppi joka pitää kaikki murheet sisällään.
 
hepuli
yks kaveri o ylitse muiden sille kerron aivan kaiken siis aivan kaiken =) miehelle en kerro puoliakaa niist mitä bestiksel enkä kellee muullekaa ku kukaa muu ei mua ymmärrä =)
 
vieras
Miehelle, siskolle, äitille ja ystäville. Ja tietenkin lapsille, jotka ikänsä puolesta eivät ymmärrä tuon taivaallista, mutta ovat äärimmäisen hyvä kuuntelemaan. Varsinkin vauva. :)
 
kunhan ei mies tee samoin
vain miehelle tätä nykyä. Ja tänne tai muulle keskustelupalstalle. Ennen purin ns.ystäville, mutta he käyttävät heikkouksiani ja virheitäni aseena. Monen monta kertaa on veistä haavassa käännetty, joten ei enää, tänks!
 
Miehelle ja muutamalle ystävälle. Riippuu vähän siitä mikä mättää ja painaa mieltä. Esim. mulla on yks ystävä, jolle ei tarvi kun laittaa viesti, että "paska päivä tänään" niin tietää tasan tarkkaan mistä on kyse ja minä tiedän, että ymmärtää täysin ilman sen kummempia selittelyjä - sekin helpottaa hieman.
 

Yhteistyössä