Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä aloitin kans saman ja sama reaktio alussa, mut en välittänyt...3vk ja kutitus loppui ja alkoi energiaa olla kuin pienessä kylässä...en vaihtais enää pois. Sain elämäni takaisin Fit Linen sivuilta löytyy paljon tietoa ja FB kans. Mä oon kokeillu kaikkia mut tää vasta toimi, mut vasta 3vk jälkeen alkoi. :)
 
vierailija
Täydellistä huijausta. Jos on yhtään perehtynyt ravitsemukseen niin ymmärtää jo pelkistä ainesosaluetteloista, että tuotteet ovat todella ala-arvoisia. Kyseessä on selvästi verkotomarkkinointihuijaus, jossa ei edes anneta kuluttajalle tietoa kaupattavan tuotteen sisällöstä.

Piristävä vaikutus tulee kofeiinista, joka estä tehokkaasti monien ravintoaineiden imeytymistä. Ottakaa hyvät ihmiset selvää näistä asioista ennen kuin hukkaatte rahojanne tuollaiseen hömppään ja huijaukseen.

Jos haluatte käyttää vitamiineja, opetelkaa ensin, mitä vitamiineja ja hivenaineita esim. sopii yhdistellä ja mitä ei, mitä syödään ruuan kanssa, minkä kanssa vältetään esim. maitotuotteita jne. jne. Tämä on ihan perustason biologiaa ja kemiaa, jonka pitäisi aueta jokaiselle suomalaisen peruskoulun suorittaneelle.
 
vierailija
Ihmettelen ihmisten erkaantumista luonnosta. Vitamiinit purkista ja muista teollisista mössöistä. Kaiken tarvittavan saa kasviksista ja vihanneksista syömällä ja mehustamalla niitä. Mehustamisella tarkoitan vihermehuja, joissa ei ole yhtäkään lisäainetta, jos niitä ei sinne eritoten tunge. Kukaan ei rikastu tällä terveyttä edistävällä toiminnalla, eikä siinä mysökään itse köyhdy. Luomulaatuiset vihannekset, juurekset ja herdelmät kun eivät niin kovin kalliita ole.
 
vierailija
Yli 25 vuotta hyvinvoinnin parissa työskenneltyäni voin todeta, että pillerit kauppaan ja niillä rahoilla laadukasta perusruokaa. Kun lastaa kauppakärrynsä pääasiassa vihannes- ja hedelmäosastolta ( nimenomaan tässä järjestyksessä), suosii kotimaisa ja edullisia kausituotteita, välttää kaikkea valmiiksi pakattua ja valmisruokia. Muistaa bataatin, punajuuren, kaalit, marjat, avocadot, pähkinät, siemenet, quinoa, mantelit, inkiväärin, valkosipulin, kurkuman, yrtit ( paljon salaatin sijaan tai salaatin kaveriksi) kananmunat, kalat, oliiviöljyn, voin kohtuudella ja herkkuina/ makeutusaineena hunajan, tumman suklaan, niin on pohja kunnossa. Maitotaloustuotteita ja pasta, riisi, vehnä ja kaikki prosessoitu ( tehdaspakattu ruoka kauppaan). Ja hyvin menee ja elämä hymyilee.
 
vierailija
[QUOTE="miracle";29920040]Koklasin testikuurin läpi, ja mulla alkoi heti flunssakierre ja lapsilla korvatulehdukset. Lisäksi virtsatessa rupesi kirvelemään aika lailla. Kävin lääkärissä ja olin saanut näistä fitline -mömmöistä klamydian. KIVA! Ukolta se ei ole voinut tulla, koska hän sanoi ettei se voi olla häneltä peräisin. Itse en ole pariin viikkoon harrastanut avioliiton ulkopuolisia salarakas-suhteita, joten mitään muuta vaihtoehtoa ei klamydian lähteeksi jää kuin nämä lisäaine-mömmöt. Mikäköhän lisäaine aiheuttaa klamydiaa ja nuhaa?
Mikä on testikuuri Fitline jutuissa?
Mikä on klamydian itämisaika? Et ollut kahteen viikkoon ollut vieraissa??? Hmmm.. :/
Käyttikö lapsesi myös näitä tuotteita?
Tiesitkö että kaikkien solujen uusiutumiseen menee kolme kolmekuukautta...joten sen aikaa olisi testi pitänyt tehdä jotta lopputulos olisi näkynyt uusissa soluissa!
Mietin vain..ainahanhelpompaa syyttää muuta kuin itseään :D[/QUOTE]
 
vierailija
[QUOTE="miracle";29920040]Koklasin testikuurin läpi, ja mulla alkoi heti flunssakierre ja lapsilla korvatulehdukset. Lisäksi virtsatessa rupesi kirvelemään aika lailla. Kävin lääkärissä ja olin saanut näistä fitline -mömmöistä klamydian. KIVA! Ukolta se ei ole voinut tulla, koska hän sanoi ettei se voi olla häneltä peräisin. Itse en ole pariin viikkoon harrastanut avioliiton ulkopuolisia salarakas-suhteita, joten mitään muuta vaihtoehtoa ei klamydian lähteeksi jää kuin nämä lisäaine-mömmöt. Mikäköhän lisäaine aiheuttaa klamydiaa ja nuhaa?
Mikä on testikuuri Fitline jutuissa?
Mikä on klamydian itämisaika? Et ollut kahteen viikkoon ollut vieraissa??? Hmmm.. :/
Käyttikö lapsesi myös näitä tuotteita?
Tiesitkö että kaikkien solujen uusiutumiseen menee kolme kolmekuukautta...joten sen aikaa olisi testi pitänyt tehdä jotta lopputulos olisi näkynyt uusissa soluissa!
Mietin vain..ainahanhelpompaa syyttää muuta kuin itseään :D[/QUOTE]
 
vierailija
Olen aivan ihmeissäni , sillä minun mielestäni lääketiedetä lukeneena klamydia tulee vain ja ainoastaan sukupuoliyhteydestä tai synnytyksen yhteydessä äidiltä. En ole koskaan urani aikana kuullut, että se tulisi jostain fitline tuotteista. Uskotko ystävä tuota itsekään. Tiedäthän, että myös klamydia kuin kaikki muutkin sukupuolitaudit itävät elimistössä jonkun aikaa. Suosittelen lukemaan hiukan kirjallisuutta kyseisestä aiheesta. Et voi olla tosissasi, että nykymaailmassa joku vielä uskoo, että se tarttuu ilman seksikontaktia. mieti nainen hiukan ja lueskele............
Mikä on testikuuri Fitline jutuissa?
Mikä on klamydian itämisaika? Et ollut kahteen viikkoon ollut vieraissa??? Hmmm.. :/
Käyttikö lapsesi myös näitä tuotteita?
Tiesitkö että kaikkien solujen uusiutumiseen menee kolme kolmekuukautta...joten sen aikaa olisi testi pitänyt tehdä jotta lopputulos olisi näkynyt uusissa soluissa!
Mietin vain..ainahanhelpompaa syyttää muuta kuin itseään :D
[/QUOTE]
 
vierailija
Olen aivan ihmeissäni , sillä minun mielestäni lääketiedetä lukeneena klamydia tulee vain ja ainoastaan sukupuoliyhteydestä tai synnytyksen yhteydessä äidiltä. En ole koskaan urani aikana kuullut, että se tulisi jostain fitline tuotteista. Uskotko ystävä tuota itsekään. Tiedäthän, että myös klamydia kuin kaikki muutkin sukupuolitaudit itävät elimistössä jonkun aikaa. Suosittelen lukemaan hiukan kirjallisuutta kyseisestä aiheesta. Et voi olla tosissasi, että nykymaailmassa joku vielä uskoo, että se tarttuu ilman seksikontaktia. mieti nainen hiukan ja lueskele............
[/QUOTE]
Olen aivan ihmeissäni, että vielä löytyy ihmisiä, jotka viitsivät mennä provoon, vaikka teksti huutaa isoilla kirjaimilla PROOOOVOOOOOOOO!

Mutta meneehän jotkut näihin "onnea, voitit kolme miljoonaa, lähetä vain pankkitunnuksesi ja hlötunnuksesi meille, niin saat rahat tilillesi" -viesteihin ja OneCoin-huijauksiinkin sen enempää kyseenalaistamatta, joten..
 
JennaS.
Moikka!
Jos Sinua kiinnostaa fitline tai CellReset, haluat kokeilla tai olet muuten vaan utelias, ota minuun yhteyttä! tmi.jms[at]outlook.com
Vastaan mielelläni mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin! :)

Aurinkoisin terveisin Jenna S.
 
vierailija
Ei helkkari sulla on pokkaa.. Aivsn käsittämätöntä, häikäilemätöntä paskapuhetta.

Tuo klamydiajuttu oli minun silmissäni veto näitä ihmeparantumisjuttuja vastaan. Juoksu ei pulvereilla kohene ja laktoisi-intoleranssi ei parane, kun ei ole sairaus vaan elimistön normaalitila, joka on meillä harvinaisempi kuin monissa muissa maissa. Elimistö, joka ei tuota laktoosia pilkkovaa entsyymiä tuota, ei sitä ikinä ala tuottaa.

Hankkikaa ihmiset koulutusta ja tietoa, ettei tarvitse uskoa kaikkea kuonaa. Ihminen laihtuu, kun kuluttaa vähemmän kuin syö. Söi sitten vaikka pölyä. Vitamiinit tulevat parhaiten ruuasta ja toden totta tuntemattomien aineiden syöminen aiheuttaa pahimmassa tapauksessa maksavaurion (ja kuoleman). Ympäristömyrkkyjä voi toki olla ruuassakin, mutta siinä tapauksessa niitä on myös näissä tuotteissa - mitä näissä on noin muuten.. Ette tiedä. Yllättävän moni vetää kritikittä. Odotettavissa ei ihmeparantumista. Tätä soopaa täällä viljelevät tasan myyjät.
Korjaus tuohon kirjoitukseesi: Laktoosi-intoleranssi VOI parantua, olen itse elävä esimerkki siitä. Fitlinen tmv tuotteilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, laktoosirasituskokein todettu intoleranssi jäi pois murrosiässä.
 
vierailija
Erikeskusteluissa on käynyt ilmi että fitlinen myyjien/värvääjien tiedot tuotteiden tutkimuksista ovat perättömiä http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

FitLine ravintolisien myynnin koen entisenä myyjänä jopa vaaralliseksi, osittain siksi että ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteen koulutusta kertovat mihin sairauksiin mikäkin auttaa tyyllin: On tosiaan olemassa Facebook ryhmiä joissa kerrotaan millä FitLine tuotteilla on parantunut mistäkin.

Jälleenmyyjät ovat uhreja verkostomarkkinoinnissa. 98% kaikista myyjistä lopettaa kahden vuoden sisällä tappiollisen toiminnan jälkeen. Menestyminen on mahdollista vain harvoille.
 
vierailija
Verkostomarkkinointii, vieläpä mielestäni ei kovin laadukkailla tuotteilla. Veteen sekoittavia, kuivattuja, pussijuttuja. Plasebo vaikutukset täytyy olla isot?

Parasta on syödä kunnon kotiruokaa eikä kemiallisia pussikeittoja. Keität porkkanoitan niin saat 70 % ravintoarvosta irti. Raasteena muutaman kymmene ja kuivattuna vain muutama prosentti.
 
Taitaa olla ihan samanlainen kuin Juice Plus+ -kapselit. Eli tajuttoman kallis ja vähän hyviä aineita.

JuiceFestival on se, minkä Cheyenne Järvinen mainitsi blogissaan. Ja se on noin 20€ pari kuukautta. Laadusta en tiedä, mutta hinta ei kirpaise samalla tavalla kuin Juice Plus+ joka maksaa 86€ kuukaudessa.
 
vierailija
Siksi näitä tuotteita ei myydä apteekissa, koska fitlinellä on tuotteisiin patentti, eivätkä he myy tuotteita apteekille.
No heh heh on kaikilla lääkkeen valmistajillakin patentit tuotteilleen -apteekki myyntiin tarvitsee täyttää tietyt kriteerit, mutta tässä tapauksessa se ei olekaan oleellista vaan vedetään pyramidihuijauksella isommat rahat tutkimattomasta tuotteesta... eli suurempi tuotto pienemmällä panostuksella
 
end-this
No heh heh on kaikilla lääkkeen valmistajillakin patentit tuotteilleen -apteekki myyntiin tarvitsee täyttää tietyt kriteerit, mutta tässä tapauksessa se ei olekaan oleellista vaan vedetään pyramidihuijauksella isommat rahat tutkimattomasta tuotteesta... eli suurempi tuotto pienemmällä panostuksella
Tämä on totta, mutta ihmisen ollessa psykofyysinen kokonaisuus, jotkut voivat parantua joistain sairauksista Fitlinellä, sokeripalalla tai vaikka itseään tervaamalla yhtä tehokkaasti. Esimerkiksi masennuksen osalta voi Fitline ja heidän huijausverkostonsa tuki olla paljon tehokkaampi kuin lääkkeet konsanaan. Ainakin vähemmän haittavaikutuksia :)
 
vierailija
Hei, lukekaa ihmeessä lääketieteen tohtorin ja professorin kirjoitus Fitline tuotteista Turun Sanomissa. Tiedän ihmisiä, jotka antavat näitä lapsille päivittäin. Tosi vastuutonta. Om terveydenhoitajani varoitti käyttämästä, koska voi tulla esim. maksavauroita. Minulla on tuttava, joka on täysin hurahtanut näihin. Häntä kun kuuntelee niin tämä ihmeaine parantaa kaiken. Kyllä minä ainakin uskon ennemmin lääketieteen ammattilaiseen, kun netistä lukemiin mainoksiin.

http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/
 
vierailija98765
En ole kokeillut. Enkä kokeilisikaan.
Mulla on facessa "kaveri" joka näitä käyttää, myy ja syöttää lapsilleen ihan onnessaan. Lasten kuvia näiden tuotteiden kanssa vähän väliä ja kuvatekstit tyyliin "lapset pysyneet niin terveinä ja iloisina kiitos fitskujen!!!", en vaan pysty ymmärtämään. Toisekseen tuo rouva on nyt varmaan vuoden tai pari käyttänyt noita ja ihan yhtä laidasta laitaan menee hänellä tunteet ja mielialat, vaikka muuta väittääkin. Ja kaikki henkilökohtaset ongelmathan on pakko oksentaa faceen kaikkien nähtäväksi...
No, meitä on moneen junaan, ei siinä mitään, mutta nykyään kun edes kuulen nimen fitline, niin tulee vaan mieleen tuo ei niin miellyttävä ihminen.
 

Yhteistyössä