Kellään kokemuksia ennustajista?

Onko kukaan käynyt koskaan ennustajalla tai tietäjällä, miksi heitä nyt sitten kutsutaankaan? Mitä teille on ennustettu ja ovatko ne toteutuneet?

Itse en ole koskaan käynyt, enkä tiedä uskonko näihin.. Haluaisin joskus käydä mielenkiinnosta, avoimin mielin. Jos täältä kotipaikkakunnaltani vaikka sellainen löytyisi. Äitini on käynyt joskus nuorempana ennustajalla erotessaan entisesta miehestään ja hänelle osasi kyllä kertoa täydellisesti kuinka parisuhdeasioiden tulee käymään. Tästä on jo aikaa siis 30 vuotta ainakin..
 
outojasattuu
no mut kaapattiin avaruusalukseen juuri niin kuin ennustaja sanoi.
muo jäi vähän vaivaamaan että olisiko ennustaja ollut avaruudesta kun tiesi kaiken niin tarkasti ja samaa ennustajaa en ole 5vuoden jälkeen löytänyt,eikä kukaan muukaan tunnu tietävän asiasta mitään.
 
No jaa, en usko ennustuksiin. Ne on aika ympäripyöreitä ne jutut, ihminen bongaa sieltä seasta ne jutut, mitkä jotenkuten sopii itseensä. Vähän niin kuin horoskooppien luonnekuvaukset.

Ystäväni käy ennustajalla ja hänelle ennustettiin, että matka tiedossa. Ja kuinka ollakaan, parin viikon päästä olivat matkalla. Minä en yllättynyt ollenkaan, perhe oli harrastanut äkkilähtöjä jo monta vuotta.

Sanoin ystävälleni, että uskon ennustajaan sitten, jos hän minulle osaa sanoa jotain oikein (ennustajathan yleensä näkevät myös menneisyyden......).
Tämä ennustaja ei kuitenkaan suostunut minulle puhumaan, koska ei kuulemma ennusta epäilijöille.

Minä uskon jos minkälaisiin juttuihin, mutta ennustajat eivät saa luottamustani.
 
En usko mihinkään "päivittäis"horoskooppeihin tai muihin, mutta tuo luonnehoroskooppi pitää ainakin minun kohdallani 98 prosenttisesti paikkaansa :D

En minäkään luottaisi ennustajaan, joka ei osaa kyselemättä kertoa asioita menneisyydestä!
 
"Vieras"
Kaveri kävi reilu 10 vuotta sitten ja kaikki ennustukset meni päin prinkkalaa. Ennusti myös et kaveri tulee kuolemaan nuorena alta 35 liikenneonnettomuudessa. Kaveri on ollu ihan hermoheikko aina liikenteessä sen jälkeen vaikka ikää on jo reilusti yli 35. Pelkää ihan hirveesti lähteä ajamaan ns. Isoille teille. Ei myöskään ole saanut suurta perhettä vaan kärsinyt lapsettomuudesta. On huomattavasti paremmassa toimeentulossa kun ennustuksessa oli "luvattu".

Ite joskus sitä täälläkin? tai vauva.fi sivulle olevaa ennustaja Elliä testasin. Sehän ennusti vaan lapsia... no meille ei pitäny tulla toistakaan lasta. Tällä hetkellä odotellaan vitosta :)

En menny vähän usko... ;)
 

Yhteistyössä