Kellään tietoa metalliliiton mahdollisesta maksupäivästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksupäivästä en tiedä,mutta mä olen jäänyt työttömäksi toukokuun alussa,eikä vielä ole metallista pv raha päätöstä tullut .eilen soittelin ja kyselin,niin tällä hetkellä käsitellään 24.4 saapuneita hakemuksia,eli mä odottelen rahaa ainakin kuukauden vielä,ensi viikolla vien neljännen hakemuksen..Milloin olet jättänyt ekan hakemuksen?

mun hakemus ollu perillä 30.4. eli en tainnutkaan vielä tälle viikkoa rahaa saada. Oon kattonu tuolta netistä viimeks ja aiemmin soitellu pariin kertaan. Itse jäin työttömäks maaliskuun lopussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun hakemus ollu perillä 30.4. eli en tainnutkaan vielä tälle viikkoa rahaa saada. Oon kattonu tuolta netistä viimeks ja aiemmin soitellu pariin kertaan. Itse jäin työttömäks maaliskuun lopussa.

Mistä olet netistä käsitteyn kulkua seuraillut?

mutta eikö tuo odotusaika lähde vasta ensimmäisen hakemuksen saapumisesta? Näin mun mielestä.

No,joo,näinhän se on,tuntuu vain NIIN pitkälle tämä odotus!Minäkin olen lähdössä uuteen työhön,olisi ollut kiva saada päivärahat nyt työttömyysaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja odottava:
mutta eikö tuo odotusaika lähde vasta ensimmäisen hakemuksen saapumisesta? Näin mun mielestä.

No,joo,näinhän se on,tuntuu vain NIIN pitkälle tämä odotus!Minäkin olen lähdössä uuteen työhön,olisi ollut kiva saada päivärahat nyt työttömyysaikana.

Joo, odottavan aika on tooodella pitkä ainakin tässä tapauksessa. Mutta siinä mielessä hyvä, että tulee sitten "suurempi satsi" kerralla. Vaikka ei se kovin paljon kuitenkaan tällä hetkellä lämmitä.

Alkuperäinen kirjoittaja odottava:

Joo, odottavan aika on tooodella pitkä ainakin tässä tapauksessa. Mutta siinä mielessä hyvä, että tulee sitten "suurempi satsi" kerralla. Vaikka ei se kovin paljon kuitenkaan tällä hetkellä lämmitä.

No,joo,ei lämmitä ei,eikä prismassa myydä ruokaa,jos sanoo,että saan enemmän rahaa sitten kerralla ;)

minulla meni siitä kun lähetin ensimäisen hakemuksen 2 viikkoa kun oli ekat rahat tilillä ja lähetin ekan hakemuksen 3 kk myöhässä joten sain laittaa 3 lappua kerralla menemään mutta ei mennyt kuin 2 viikoa niin sain rahaa jo.

Yhteistyössä