V
vieras
Vieras
Odotan ensimmäisiä rahoja ja mietin että oliko niillä joku tietty maksupäivä vai maksaako ne heti kun päätös on tehty?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun hakemus ollu perillä 30.4. eli en tainnutkaan vielä tälle viikkoa rahaa saada. Oon kattonu tuolta netistä viimeks ja aiemmin soitellu pariin kertaan. Itse jäin työttömäks maaliskuun lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:täältä;
http://www.metalliliitto.fi/portal/suomi/tyottomyyskassa/ajankohtaista/?id=1705
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta eikö tuo odotusaika lähde vasta ensimmäisen hakemuksen saapumisesta? Näin mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja odottava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta eikö tuo odotusaika lähde vasta ensimmäisen hakemuksen saapumisesta? Näin mun mielestä.
No,joo,näinhän se on,tuntuu vain NIIN pitkälle tämä odotus!Minäkin olen lähdössä uuteen työhön,olisi ollut kiva saada päivärahat nyt työttömyysaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja odottava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta eikö tuo odotusaika lähde vasta ensimmäisen hakemuksen saapumisesta? Näin mun mielestä.
No,joo,näinhän se on,tuntuu vain NIIN pitkälle tämä odotus!Minäkin olen lähdössä uuteen työhön,olisi ollut kiva saada päivärahat nyt työttömyysaikana.
Joo, odottavan aika on tooodella pitkä ainakin tässä tapauksessa. Mutta siinä mielessä hyvä, että tulee sitten "suurempi satsi" kerralla. Vaikka ei se kovin paljon kuitenkaan tällä hetkellä lämmitä.