Kellään ollut vieraita hoitajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja me4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

me4

Uusi jäsen
01.06.2004
16
0
1
Minua kiinnostaisi tietää onko useilla käynyt vieras lastenhoitaja kotona, kun olette olleet itse harrastuksissa/illan vietossa/töissä. mistä olette hoitajan löytäneet? Mll vaiko joku muu.
Meillä on tulossa sellainen tilanne, että lähden kuun vaihteessa töihin... Tarkoitus on olla työssä vain mieheni vapaapäivinä. Mutta tilanne olisi helpompi, jos tietäsi että olisi joku luotettava ihminen joka voisi tulla katsomaan lapsia tunniksi pariksi. Vaikka aikomus on tehdä vain pari päivää viikossa, tulee ehkä joskus tilanteita, joissa mieheni on ehkä vasta tulossa töistä, kun minun pitäisi olla jo menossa... No tietysti tälläisiä tilanteita ei pidä päästää tulemaan, ja homma on itsestä kiinni.
Mutta jos jollakin olisi laittaa kannustavia kommentteja siitä, että hyviäkin hoitajia löytyy, niin olisin kiitollinen :)

Rohkeasti vain! Hyviä löytyy ja sen näkee jo ensinäkemällä onko vastuuntuntoinen ja lapsirakas ihminen!

Ilmoituksia lehtiin, ilmoitustaululle, ym...

Se kirpasee vain kerran, sitten helpottaa eikä hermoile enää niin paljon. ;)

meilla oli pari vuotta hoitaja kotona ja tana aikana syntyi meidan kakkonen. menin toihin kun molemmat lapset oli 7 kk ja hyvin meni. lapsten tuli hyvin hoidettua ja han auttoi myos kodin siistina pitamisesta viikolla.
laitoin ilmoituksen lehteen ja haastattelin.

Moi!
MInä tarjoudun heti hoitajaksi, jos teillä täällä helsinki/espoo-akselilla lastenhoitajan tarvetta on!
Olen 23-vuotias Helsingin yliopistossa luokanopettajaksi opiskeleva tyttö. Asun Espoon Haukilahdessa.
Työskentelen nyt n.3 kertaa viikossa osa-
aikaisena Elixia liikuntakeskuksen lapsiparkissa, sekä teen viikottain keikkaa lapsiperheissä,mutta etsin hieman lisätöitä päiviksi toukouusta alkaen.

Olen hoitanut lapsia yli 10 vuoden ajan monissa kymmenissä perheissä opiskelujeni ohessa. Minulla on kokemusta kaiken ikäisistä ja eritasoista lapsista (kuukauden ikäisistä vauvoista kouluikäisiin) sekä olen usein hoitanut montaa lasta kerralla.Vauvat ovat lähellä sydäntäní, joten
olenkin hoitanut monien hoitolapsieni uusia pikkusisaruksia heti
vastasyntyneestä asti.
Kesäisin vuodesta 1999 lähtien olen hoitanut lapsia täysipäiväisesti kesäkuukausien ajan. Suosittelijoita siis
lyötyy paljon. Kokopäiväsistä hoitojaksoista sekä koulunkäyntiavustajana
v.2001-2003 toimimisesta olen saanut työtodistukset.

Paljon palautetta olen saanut energisyydestäni sekä iloisuudestani. Olen erittäin omatoiminen, aikaansaava sekä tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Urheilen ahkerasti. Tällä hetkellä aerobikkaan, käyn salilla,lenkkeilen sekä harrastan muuta hyötyliikuntaa.
Hoitolasteni kanssa teen retkiä, ulkoilen, käyn kaupoissa,
leikkipuistoissa.

Jos kiinnostuitte kesähoitajasta, ota yhteyttä!

Yst.terv. Joanna Reinikka
puh. 040-7235310
email: joanna.reinikka@helsinki.fi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 14:49 tuikku kirjoitti:
meilla oli pari vuotta hoitaja kotona ja tana aikana syntyi meidan kakkonen. menin toihin kun molemmat lapset oli 7 kk ja hyvin meni. lapsten tuli hyvin hoidettua ja han auttoi myos kodin siistina pitamisesta viikolla.
laitoin ilmoituksen lehteen ja haastattelin.
moikka!meillä sama tilanne edessä,kiinnoistais tietää paljonko maksaa tommoinen hoitaja kotiin.tarvetta olisi n.3-4 päivänä/ viikko ja 8h/päivä .kaivataan kipeästi vastauksia.kirjoittelen tampereelta

MOI!
Mua kanssa kiinnostais tietää et paljonko maksetaan vieraalle hoitajalle tunnista/illasta?? Meillä on myös semmonen tilanne et hoitajaa tarvitaan kotiin muutamaksi tunniksi kerrallaan silloin tällöin eikä ole hajuakaan et paljoko hoitajalle pitäs maksaa...??!!

no esim. jonkun 4-5 euroakin kun saa tunnilta, niin luulen kelpaavan, ainakin meidän hoitajalle kelpaa. itsellämme ei ainakaan ole varaa enempään.. ja luulenpa että tuo on aika hyvä taskuraha..:) tuohon en osaa sanoa enempää tuohon kokopäiväiseen, ja 3-4pvää viikossa. riippuu vähän saatteko jostain tukea tuohon lastenhoitajan maksuun..vai maksatteko itse kokonaan? sehän liikkuu yleensä jossai n. 1000eurossa/kk..mutta siihen pitäis tukea saada..eli ei itseltä menis tuo summa..