Kellään näin paskat isovanhemmat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti21v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti21v

Vieras
Mulla on tullu jo mitta niin täyteen mun pappaan ja mummoon (isän äiti ja isä). Ne on niin vitun pettyneitä siihen kun mä tein ensimmäisenä lapsenlapsen lapsen, ei lähettele meän neitille mitään kortteja, ei käy syntymäpäivillä eikä meän neiti saanut niiltä jo kahtena jouluna yhtään lahjaa, tämmöset paskat isovanhemmat mulla on että ihan hävettää tuntea ne, no mun mummo tuli neidin ristiäisiin mutta pappa ei ja sen tekosyy siihen oli se kun se ei tunne sieltä ketään yms, muka uskovaisia paskoja on.

Päätinki että ne ei oo tervetulleita enään mihinkään meän perheen juhliin, ei tuleviin häihin, ei tuleviin ristiäisiin jos meille toinen lapsi siunaantuu, mä aijon laittaa välit poikki kokonaan niitten kans, mulle on yks vitun lysti vaikka en tuntis niitä enää. Jos on niin prkl:een katkera ja pettyny siitä kun mä tein lapsen, olen siis toisiks vanhin mun sisarruksista. Mummo ja pappa jopa luuli et mun isosisko tekee ensin muksun mut eipäs käynykkää nii.

En tiiä mitä mieltä te ootte tästä mutta mua se oikeesti pistää ärsyttään kun ei missään tekemisissä halua olla lapsenlapsen lapsen kanssa ja voin jopa kertoa että meän pappa ei edes muistanut neidin nimeä, miettikää, vähän hävettävää!

Siis ymmärsinkö oikein? Ajattelit laittaa välit poikki isovanhempiisi, koska he ovat ihan paskoja kun eivät ostele lapsellesi lahjoja :) Onnea ja menestystä vaan elämääsi!

By the way...Aika onneton PROVO!

P.S se on sisaRus, ei sisaRRus :D

Siis ymmärsinkö oikein? Ajattelit laittaa välit poikki isovanhempiisi, koska he ovat ihan paskoja kun eivät ostele lapsellesi lahjoja :) Onnea ja menestystä vaan elämääsi!

By the way...Aika onneton PROVO!

P.S se on sisaRus, ei sisaRRus :D

Siis laitan välit poikki sen takia kun ne ei nähtävästi halua olla tekemisissä oman ensimmäisen lapsenlapsen lapsen kanssa. Ja mistäs sä tiiät miten me lappilaiset kirjotellaan :D

No elämä ny veä hernettä nenään. Meillä ei käy edes lasten mummo ja pappa eli mieheni vanhemmat meidän lasten nimiäisissä, mutta sisarusten lasten ristiäisissä kylläkin. Meidän lapsia ei tarvitse muistaa, kun ei ole ristiäisiä vaan nimiäiset mutta toisille ostetaan kyllä ristiäislahjat. Ja meidän lapsista yhdelle, joka on kastettu, on ostettu.

[QUOTE="minä";22905605]No elämä ny veä hernettä nenään. Meillä ei käy edes lasten mummo ja pappa eli mieheni vanhemmat meidän lasten nimiäisissä, mutta sisarusten lasten ristiäisissä kylläkin. Meidän lapsia ei tarvitse muistaa, kun ei ole ristiäisiä vaan nimiäiset mutta toisille ostetaan kyllä ristiäislahjat. Ja meidän lapsista yhdelle, joka on kastettu, on ostettu.[/QUOTE]

No meillä sama homma että mummo ja pappa käy kyllä lapsen lapsen syntymäpäivillä ja juhlissa muttei meän neidin.

Mun tytön mummo (miehen äiti) on nähnyt lapsemme tasan kaksi kertaa. Tyttö on 8kk. Ei tullut ristiäisiin, kun ei kuulemma jaksanut. Välimatkaa on n. 80km. Muuten ymmärtäisin kyllä, mutta kun miltei meidän naapurissa asuu mieheni veli perheineen, ja heillä kyllä anoppi vierailee yhtenään.

niin ne lahjat...hoh hoijaa!!! Ja sun teksti muutenki on sitä tasoo et en yhtään ihmettele jos isovanhemmat ei kauheest yhteyttä pidä

Katse peiliin!!! ni eiköhän ala selvii miks asiat on noin

mulla ei oo isovanhemmat edes olleet elossa, kun olen saanut omat lapseni.
älä katkeroidu siitä jos he eivät muista sinua ja lastasi vaan muista sinä heitä ja vie lastasi heidän luo.

Mä en ole ikinä edes odottanut, että mun isovanhemmat antaisi lahjoja tms. koska ne on aikoinaan hoivanneet omat lapsenlapsensa. Ei lapsenlapsenlapsia niin ole velvoitettu tai tapana lahjoa.

Mä taas toivoisin että sukulaiset olis vähä vähemmän innoissaan. Aina saa kynsin hampain pitää kiinni vauvasta sukulaisissa ettei raukkaa viedä sylistä syliin. Ärsyttävän riehakkaita kaikki. Voisin hyvin olla ilman lahjoja mutta vauvallehan ne tulee eikä mulle.
Harmittaako sua itses vai lapsen puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 21v.;22905792:
Mä taas toivoisin että sukulaiset olis vähä vähemmän innoissaan. Aina saa kynsin hampain pitää kiinni vauvasta sukulaisissa ettei raukkaa viedä sylistä syliin. Ärsyttävän riehakkaita kaikki. Voisin hyvin olla ilman lahjoja mutta vauvallehan ne tulee eikä mulle.
Harmittaako sua itses vai lapsen puolesta?

Mua harmittaa todella paljon lapsen puolesta.

Noh, tässäpä on tällä "äiti21v":llä vähän kasvamista. Oikeesti, ne on SUN isovanhemmat. Ei sen sun lapses. Huolehdi siitä että lapsella on hyvät välit OMIIN isovanhempiinsa ja sulla hyvät SUN omiin. Ei se pieni lapsi niitä isoisovanhempia oikeasti kaipaa. Riittää kun on ne isovanhemmat. Ja vanhemmat tietysti... eikä teiniangstinen mamma.

Viimeksi muokattu:
kasvapa nyt ensin itse aikuiseksi. taisit todella aloittaa lapsen teon liian aikaisin.
kyllä riittää, että isovanhemmat ovat jaksaneet olla kiinnostuneita jonkin verran lapsenlapsistaan, vaikka heille tuntuukin sattuneen vähän tavallista rasittavampi sellainen.
sinun lapsesi ei ole maailman napa. kestä se.

Mulle jäi vähän epäselväksi, että oliko siihen joku syy miksi nämä sinun isovanhempasi eivät halunneet sinun saavan lasta? Siis olin näin ymmärtävinäni, mutta teksti oli hieman epäselvää. Mainitsit että olettivat isosiskosi saavan ensin lapsen, mutta ei kai se mikään syy ole että pitäisi järjestyksessä?

Eli en nyt ihan ymmärtänyt miksi he sinua ja lasta nyt karsastavat?

Minkä ikäinen olet? Itse olen 30-vuotias eli esikoiseni syntyessä olin 27. Muutamat vanhemman polven sukulaiseni (isovanhempieni ikäluokkaa) eivät hyväksyneet perheytymistämme avoliittomme vuoksi. Omat isovanhempanikin pitivät itsestäänselvänä, että menemme naimisiin ennen lapsen syntymää. Emme menneet. Yksi kummini ei huomioinut lapsemme syntymää, koska emme olleet naimisissa. Laittoi kyllä onnittelukortin mennessämme naimisiin.

Kaikkien kanssa olemme olleet tekemisissä ja yhteyksissä, mutta suurin osa on jättänyt lahjojen laiton väliin. Nyt vasta lapsen kasvaessa on saanut enemmän muistamisia vanhemmalta polvelta, mutta emme ole missään vaiheessa pitäneet sitä paheksuttavana. He ovat meidän isovanhempiamme, isotätejämme, -setiämme ja -enojamme. Eivät he pieniä jälkipolvia lahjoilla niinkään muista, (kuten eivät enää enemmälti meitäkään, kun olemme jo aikuiseksi kasvaneet) mutta iloitsevat kyllä suvun jatkumisesta.

Viimeksi muokattu:
Oliko tämän tarkoitus olla näyte siitä, miten paljon kirjoitusvirheitä ja tuollaisia typeriä sanaväännöksiä (meän, sisarrus, aijon...) saa ängettyä samaan tekstiin?

Niin juu, joku parikymppisiä äitejä vihaava vanha äiti taas joka yrittää provoilla saadakseen "oot liian nuori" teiniangsti" kommentteja.
Tuo ei ole 21vuotiaan tasoista tekstiä vaan pikemminkin 15vuotiaan.
t.Oikeasti 21v nuori aikuinen

P.s tai sitten olet erityisen jäljessä kehityksestäsi :D
V*** S**** P**** todella aikuismaista :D

kasvapa nyt ensin itse aikuiseksi. taisit todella aloittaa lapsen teon liian aikaisin.
kyllä riittää, että isovanhemmat ovat jaksaneet olla kiinnostuneita jonkin verran lapsenlapsistaan, vaikka heille tuntuukin sattuneen vähän tavallista rasittavampi sellainen.
sinun lapsesi ei ole maailman napa. kestä se.

No tässä tapauksessa kyllä, aina olen ollut sitä mieltä että 20-25v on paras ikä saada ensimmäinen lapsi, mutta tässä tapauksessa en :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti21v;22905533:
Mulla on tullu jo mitta niin täyteen mun pappaan ja mummoon (isän äiti ja isä). Ne on niin vitun pettyneitä siihen kun mä tein ensimmäisenä lapsenlapsen lapsen, ei lähettele meän neitille mitään kortteja, ei käy syntymäpäivillä eikä meän neiti saanut niiltä jo kahtena jouluna yhtään lahjaa, tämmöset paskat isovanhemmat mulla on että ihan hävettää tuntea ne, no mun mummo tuli neidin ristiäisiin mutta pappa ei ja sen tekosyy siihen oli se kun se ei tunne sieltä ketään yms, muka uskovaisia paskoja on.

Päätinki että ne ei oo tervetulleita enään mihinkään meän perheen juhliin, ei tuleviin häihin, ei tuleviin ristiäisiin jos meille toinen lapsi siunaantuu, mä aijon laittaa välit poikki kokonaan niitten kans, mulle on yks vitun lysti vaikka en tuntis niitä enää. Jos on niin prkl:een katkera ja pettyny siitä kun mä tein lapsen, olen siis toisiks vanhin mun sisarruksista. Mummo ja pappa jopa luuli et mun isosisko tekee ensin muksun mut eipäs käynykkää nii.

En tiiä mitä mieltä te ootte tästä mutta mua se oikeesti pistää ärsyttään kun ei missään tekemisissä halua olla lapsenlapsen lapsen kanssa ja voin jopa kertoa että meän pappa ei edes muistanut neidin nimeä, miettikää, vähän hävettävää!

Ite saisit hävetä.

Yhteistyössä