K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valkoinen roskasakkiko tänne vaan kirjoittelee?
Ei kukaan ylemmän luokan nuori nainen tee lapsia noin penikkana kuin alkuperäinen kirjoittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti21v;22905533:Mulla on tullu jo mitta niin täyteen mun pappaan ja mummoon (isän äiti ja isä). Ne on niin vitun pettyneitä siihen kun mä tein ensimmäisenä lapsenlapsen lapsen, ei lähettele meän neitille mitään kortteja, ei käy syntymäpäivillä eikä meän neiti saanut niiltä jo kahtena jouluna yhtään lahjaa, tämmöset paskat isovanhemmat mulla on että ihan hävettää tuntea ne, no mun mummo tuli neidin ristiäisiin mutta pappa ei ja sen tekosyy siihen oli se kun se ei tunne sieltä ketään yms, muka uskovaisia paskoja on.
Päätinki että ne ei oo tervetulleita enään mihinkään meän perheen juhliin, ei tuleviin häihin, ei tuleviin ristiäisiin jos meille toinen lapsi siunaantuu, mä aijon laittaa välit poikki kokonaan niitten kans, mulle on yks vitun lysti vaikka en tuntis niitä enää. Jos on niin prkl:een katkera ja pettyny siitä kun mä tein lapsen, olen siis toisiks vanhin mun sisarruksista. Mummo ja pappa jopa luuli et mun isosisko tekee ensin muksun mut eipäs käynykkää nii.
En tiiä mitä mieltä te ootte tästä mutta mua se oikeesti pistää ärsyttään kun ei missään tekemisissä halua olla lapsenlapsen lapsen kanssa ja voin jopa kertoa että meän pappa ei edes muistanut neidin nimeä, miettikää, vähän hävettävää![/QUOTE
Pysy heistä erossa. "Meän"... voi luoja. Ehkä he ovat tajunneet, miten juntti jälkeläinen onkaan voinut syntyä.
Minkä ikäsiä AP.n isovanhemmat on? Mun mielestä meidän on vaan hyväksyttävä että vanhemman polven ihmisillä voi olla meidän mielestä kummallisia asenteita. he on aikoinaan kasvaneet ja eläneet niin kovin erilaisessa maailmassa. Joillekkin voi tosiaan olla kova pala, että lapsia tehdään esim ennen avioliittoa, ei kasteta tms.
Pitäisi vaan avarakatseisesti ymmärtää ihmisten erilaisuutta. Se voi olla meille nuoremmille helpompaa kuin monille vanhuksille.
Onhan se ihan tutkittuakin, että tietyn iän jälkeen (osiko se ollu vaikka 55) on vaikea enää muuttaa asenteita.
Jos haluat lapsellesi yhteyden isovanhempiisi niin vei lasta heidän luokseen kylään. Älä odota lahjuksia yms yms. Annat heidän nähdä lapsen touhuja ja jospa he lapseen kiintyessään ja tutustuessaan alkaisivat suhatuta häneen eri tavalla.
Omat lähes 90-vuotiaat mummoni ovat lapselleni hyvinkin läheisiä. Kylässä käydään, ja koska välimatka on pitkä soitellaaan ja lähetellään piirustuksia ja valokuvia. Etenkin toisella mummollani on hyvinkin erilainen maailmankuva kuin minulla, mutta annan asian olla, enkä ala riitelemään. Hyvää mummoni kuitenkin tarkoittaa.