Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mietittiin niitä kuopukselle, mutta hylättiin samantien kun mitattiin liikkeessä niiden istumatila. Se "jalkatuki" oli ihan törkeesti lyhyempi kuin Emmaljungissa.
Kaverilla on ne ja vähän alle 2v ei mahdu kunnolla istumaan niissä enää..
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mietittiin niitä kuopukselle, mutta hylättiin samantien kun mitattiin liikkeessä niiden istumatila. Se "jalkatuki" oli ihan törkeesti lyhyempi kuin Emmaljungissa.
Kaverilla on ne ja vähän alle 2v ei mahdu kunnolla istumaan niissä enää..
Oho, voi rähmä :/ Tosi kivan näköiset.
Meillä emmaljungan Duo Edget ollut käytössä esikoisella ja kuopuksella mutta nyt runko ja ratasosa useammasta kohtaa rikki :/
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mietittiin niitä kuopukselle, mutta hylättiin samantien kun mitattiin liikkeessä niiden istumatila. Se "jalkatuki" oli ihan törkeesti lyhyempi kuin Emmaljungissa.
Kaverilla on ne ja vähän alle 2v ei mahdu kunnolla istumaan niissä enää..
Oho, voi rähmä :/ Tosi kivan näköiset.
Meillä emmaljungan Duo Edget ollut käytössä esikoisella ja kuopuksella mutta nyt runko ja ratasosa useammasta kohtaa rikki :/
Minä kans ihastuin ulkonäköön. :heart: Mutta loppupeleissä ominaisuuksilla on kuitenkin isompi merkitys..