Libero kerhosta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole vaihtunut sen jälkeen kun tuo sähköinen kerho aloitti. puolet lahjoista on myyty loppuun, ja nuo mitä on jäljellä on myös alusta asti olleet siellä pistekaupassa. ottaen huomioon ettei kaikki kerholaiset ole enää vastasyntyneitä, on tuo valikoima HUONO yli vuoden vanhalle.ei viittis kolmea käsinukkeakaan pisteillä tilata..
 
Joo, samoja ovat olleet alusta asti, kun kerho muuttui sähköiseksi. Alussa tosin oli enemmän. Mullakin poika 1v8kk ja pisteitä oli melkein 3000, mutta niiden käyttöaika umpeutuu parin kuukauden päästä, niin pakko oli tilata noita vauvajuttuja. Nyt sitten ootetaan että lähipiiriin tulis vauvoja että sais nuo jollekin lahjoittaa... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Joo, samoja ovat olleet alusta asti, kun kerho muuttui sähköiseksi. Alussa tosin oli enemmän. Mullakin poika 1v8kk ja pisteitä oli melkein 3000, mutta niiden käyttöaika umpeutuu parin kuukauden päästä, niin pakko oli tilata noita vauvajuttuja. Nyt sitten ootetaan että lähipiiriin tulis vauvoja että sais nuo jollekin lahjoittaa... :|


On kyllä oikeesti tosi hölmöä. Sen pyjaman ehdin itse tilata, mutta edelleen toista tuhatta pistettä on siellä roikkumassa ja oottelen että josko vielä vaihtuis. Poika on nyt 1v7kk. Eikö ne pidä tilata 2 kk ennen kuin täyttää 2v?
 

Yhteistyössä