M
minä
Vieras
Onkohan pisteillä kerättävät lahjat olleet aina nuo samat vai muuttuvatkohan ne jossain vaiheessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Joo, samoja ovat olleet alusta asti, kun kerho muuttui sähköiseksi. Alussa tosin oli enemmän. Mullakin poika 1v8kk ja pisteitä oli melkein 3000, mutta niiden käyttöaika umpeutuu parin kuukauden päästä, niin pakko oli tilata noita vauvajuttuja. Nyt sitten ootetaan että lähipiiriin tulis vauvoja että sais nuo jollekin lahjoittaa... :|