Kellään Elisan puhelinliittymää?

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja dsf:
Mulla on Elisan liittymä. Tekee joskus tollaisia ihmeellisisä juttuja, mut usein auttaa kun laittaa puhelimen päältä pois ja avaa sitten uudelleen.

Kokeiltu, ei auta. Saattaa verkko palata hetkeks ja sitten taas katoaa yhteys.

Puhelimessa jokin liitos vähän irti tai verkossa jotain mätää. Oletko alueella, jos on huono signaali muutenkin tai onko siellä mahdollisesti vielä myrskyn takia jotain tukiasemia nurin vielä? Meidän kellarissa tekee tuota, sinne ei oikein signaali tule, ihan jotain yhtä palkkia näyttää ja väliin katoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja dsf:
Mulla on Elisan liittymä. Tekee joskus tollaisia ihmeellisisä juttuja, mut usein auttaa kun laittaa puhelimen päältä pois ja avaa sitten uudelleen.

Kokeiltu, ei auta. Saattaa verkko palata hetkeks ja sitten taas katoaa yhteys.

Puhelimessa jokin liitos vähän irti tai verkossa jotain mätää. Oletko alueella, jos on huono signaali muutenkin tai onko siellä mahdollisesti vielä myrskyn takia jotain tukiasemia nurin vielä? Meidän kellarissa tekee tuota, sinne ei oikein signaali tule, ihan jotain yhtä palkkia näyttää ja väliin katoaa.

Ihan kotona oon, missä toiminut moitteettomasti. Eikä täällä oo ollut mitään myrskyjä jotka ois tukiasemia kaadellut.

Mulla on saunalahden liittymän kanssa samaa ongelmaa. Uskoisin, että verkkoviasta on kyse, puhelin on uusi ja ehjä ja myös miehen ja lapsen kännykät oireilee samoin ja saunalahden liittymiä nekin (elisan verkossa siis).

Ja sun kirjoituksista päätellen asutaan aikalailla samalla suunnalla - mikä tukisi tuota verkkovikaoletusta.

Yhteistyössä