Toimiiko xplora puhelin aina näin huonosti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toimiiko yleensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toimiiko yleensä

Vieras
Ostimme reilu viikko sitten lapselle xplora puhelimen, että hän voi opetella ulkoilemaan ja liikkumaan yksin. Ensimmäiset päivät puhelin toimi hyvin. Mutta lauantaina alkoi ongelmat. Puhelin on ollut kaikkina päivinä useamman tunnin tilassa ettei siitä kuulu mitään ääniä. Tänään puhelin toimi aamupäivästä mutta klo 14 kun lapsi olisi sillä soittanut ei ääniä kuulunut. Olen testaillut puhelinta pitkin iltaa soittamalla siihem mutta mitään ei kuulu. Puhelin vain nöyttää, että tulee puhelu mutta jos siihen vastaa ei kuule mitään.

Olin asiakaspalveluun yhteydessäja heidän mukaansa on vain jokin vika mikä on tullut uusimman päivityksen mukana ja koittavat korjata sen.
Aloin miettiä kannattaisiko vain ostaa lapselle tavallinen puhelin tai joku muu rannekepuhelin. Tuo olisi ollut mainosten perusteella todella hyvä mutta mitä hyötyä on puhelimesta mistä ei kuulu kuin tuurilla ääniä. Lapsen pitää syksyllä alkaa kulkemaan yksin kouluun ja iltapäivökerhosta kotiin joten toimiva puhelin on oltava minun mielenrauhani takia.

Te kenellä on pidemmältä ajalta kokemusta niin onko xplora puhelin oikeasti noin huono toimimaan? Harmittaa jos tuli laitettua 190€ toimimattomaan laitteeseen. Puhelin köyttää elisan verkkoa ja meillä vanhemmilla on elisan liittymät eikä niiden kuuluvuudessa ole mitään ongelmaa eli vika on jossain muussa.

Siksi vähän kyselenkin muiden kokemuksia pidemmältä ajalta, että kannattaako vain palauttaa vai onko tidennäköistä, että alkaa toimia taas hyvin.

Yhteistyössä