Kellä synnytys on alkanut vesien menolla, missä vedet meni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Illalla 19.30 vessareissulla alko lorahtelee ja palstalla sen jälkeen :laugh: Loput lorahteli sit sairaalassa parin tunnin kuluessa. Ei siis holahtanu kaikki kerralla. Itekki vähän pelkäsin et miun tuurilla olis menny jossain kaupan kassalla tyyliin :whistle:

No ekalla kerralla olin juuri tullut lenkiltä ja lueskelin sängyllä, kun alkoi vähän tihkuttaa, ja nousin ylös. Kun nousin, niin samantien hulahtikin oikein iso lammikko, ei voinut erehtyä:)

Tokalla kerralla oltiin tultu saunasta juuri, kun alkoi lirahdella ja lorahdella. Voi olla että saunassakin jo, mutta luulin että lapsesta tippui vettä kun oli sylissäni lauteilla...

Ekassa puhkastiin kalvot, mutta toisella kertaa meni kotona ihan arkiaskareissa ja tuntui sellainen poksahdus, jonka jälkeen alkoi liristä vähitellen. Laitoin vessassa ison siteen housuihin ja kylpypyyhkeen autossa penkille. Oli kyllä housut aika märät laitokselle päästessä. Onneksi ei tarvinu pitkään kävellä ulkona pakkasella. Vähitellen kuitenkin menivät, että vielä laitoksellakin lorotteli.

ekassa raskaudessa ne meni pyhäinmiestenpäivänä hautausmaakävelyllä illalla kuuden maissa.. eli lauantaina, siitä jatkuvaa supistelua ja tuskaa, lapsi syntyi MAANANTAINA puolen päivän jälkeen.. muistan kyllä sen kovasti kauhean pitkänä tuskana...

Olin sängyssä, yritin nukkua, mutta oikein ei uni tullut kunnolla. Puolen yön maissa nousin, tosin en mitenkään gepardimaisesti vaan aika hitaasti, käydäkseni vessassa. Kuului vaimea poksahdus, ei sattunut, vedet holahti makuuhuoneen lattialle. Totesin miehelle, että nytpä tuo taitaa tänään syntyä. Mies tietysti hätääntyi ja juoksenteli ympäri taloa ja levitteli pyyheliinoja mun tielle :D :D Eikä muuten edes syntynyt sinä päivänä vaan odotti mokoma vielä vuorokauden ja sittenkin tuli häätämällä.

Ekalla meni kotipihalla, tokalla vasta ku kalvot puhkastiin, kolmosella salissa sängyllä, nelosella hmm... jossai vaiheessa synnytystä kai, luultavasti sängyllä maatessa oisko ollu, vitosella alko kotosalla lirahteleen.. Kutosta odotellessa..

Aamuyöllä sohvalla nukkuessani. Onneksi oli peitto jalkojen välissä ja pyllyn alla ettei sohva kastunut :)
Eikä mullakaan siteet pitäny mitään, hetkessä litimärkänä, käsipyyhkeitä vaihtelin housuihin siihen asti että sairaalaan lähettiin.

Ei ku ny muistui mieleen.. nelosella ku sitä mietin äskettäin tuossa.. Aamulla 5 aikaan kuulu sängyssä vielä maatessa napsahdus (samanlainen ku kolmosella ku veet laitoksella meni).. minä paukkana veskii ja sinne ne liritteli pönttöön/suihkuun ja lopen siteeseen matkalla laitokselle. Ja tosiaan sitä vettä tuli ja tuli ja tuli.. koko ajan liki koko synnytyksen ajan.

Yhteistyössä