..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

Miten mies voiki olla niin "viisas" että lopettaa vakituisessa hyvä palkkaises työpaikas ja menee oppisopimuksella mis ei tienaa mitään??!! JA kaiken lisäks on aamusta iltaan siellä. olo ku yksinhuoltajalla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Miten mies voiki olla niin "viisas" että lopettaa vakituisessa hyvä palkkaises työpaikas ja menee oppisopimuksella mis ei tienaa mitään??!! JA kaiken lisäks on aamusta iltaan siellä. olo ku yksinhuoltajalla :headwall:

mä olen aina ajatellu, että työpaikassa pitää myös viihtyä. Jos miehes ei tykänny olla siel vakipaikassa vaan haluaa jotain muuta...
toki muakin ärsyttäis jos mies tollasen tempun tekis, mutta sit ku aattelee toistakin puolta asiasta.
Tuota mäkään en jaksais jos ois ylipitkät päivät aina...

MySelene
mun mies lopetti pari viikkoo sitten työt (ei viihtyny ja palkka oli huono) ja alkoi maanantaina opiskelee. tsemppaa kovasti kun tietää että sit kun mies valmis niin saa paljon enemmän palkkaa vaikka nyt opiskeluaikana saattaa tehää tiukkaa. ;)

Liinuska74
Mun veli teki just noin ja nyt tienaa jo ihan mukavasti (oletan ainakin, kun ei elintaso ole laskenut, ei me rahoista yleensä puhuta) ja mikä tärkeintä, viihtyy työssään erinomaisesti!

Lasten kanssa kotona olen..joku sitä kyseli. Tottakai mä kannustan miestä unelma työhönsä mutta olis voinu sen parempaan saumaan otta ku nyt. ja kumma juttu että miehen unelmat aina mahdollisia mut entä mun?

no
ja kun oppisopimuksella niin sitä kuitenkin saa jonkinverta enemmän kuin jos olisi pelkällä opintotuella...hyvähän se on jos löysi mieluisen alan!varmaan saatte maksettua kaikki perus menot/ruuat jne.?Ettei mitään hätää ole?
Minäkin olen ylipitkiä päiviä yksin,ja se on loppuelämän tulevaisuus jos mies samassa työpaikassa on aina...välillä aika raskasta.Mutta sinun tekstisi kuullosti sille että raha vain tärkeintä...

vieras
Lasten kanssa kotona olen..joku sitä kyseli. Tottakai mä kannustan miestä unelma työhönsä mutta olis voinu sen parempaan saumaan otta ku nyt. ja kumma juttu että miehen unelmat aina mahdollisia mut entä mun?

mikä aika sun mielestä sitten olis ollu parempi?ja mun käsittääkseni sulla on jo oma homma siinä kotosalla joten kyllä sä pääset vielä toteuttaan omiaskin.mitä sä sitten olit ajatellut tehdä?ja ootko kertonu miehelles näistä sun unelmista?

no
Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Onhan se hyvä olla sellaisessa paikassa missä viihtyy. Kauanko miehesi oppisopimus kestää?
Muistaakseni valmistus maaliskuun loppuun mennessä.

siis puoli vuotta,sehän on vähän!minkä ikäinen lapsi teillä sitten on?Voithan sä mennä töihin vaikka mies olis koulussa/töissä,ei kai se kuitenkaan olisi jäänyt lasta hoitamaan kotiin sun sijasta?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ja kun oppisopimuksella niin sitä kuitenkin saa jonkinverta enemmän kuin jos olisi pelkällä opintotuella...hyvähän se on jos löysi mieluisen alan!varmaan saatte maksettua kaikki perus menot/ruuat jne.?Ettei mitään hätää ole?
Minäkin olen ylipitkiä päiviä yksin,ja se on loppuelämän tulevaisuus jos mies samassa työpaikassa on aina...välillä aika raskasta.Mutta sinun tekstisi kuullosti sille että raha vain tärkeintä...
No siinähän se juttu onkin. Kun ei rahat tahdo riittää laskuihin ja ruokaan. Meneekö tää nyt näin että mulla ei ole oikeutta väsyä tästä tilanteesta?

joskus näinkin
Minä kannustan miestäni opiskelemaan niin paljon kuin haluaa. Valmistui juuri eläinlääkäriksi ja haluaa tehdä väitöskirjaa (joten tekee sitten apurahoilla töitä) tiukilla ollaan, mutta opiskelu kannattaa aina. Minä hoidan kahta pientä lasta kotona ja mies on pois usein 12-14h päivässä. Sitä se tutkimus teettää.

Mies tietää että haluaisin töihin..ei mahdollista nyt miehen oppisopimuksen vuoksi. Niin paljon töissä ettei minun työlle yksinkertaisesti riitä aika. Itsellä tyttö 4v ja meillä yhteinen poika 11kk, toinen yhteinen tulossa.
Ketään tuki joukkoja mulla ei täällä ole. Muuttanu 300km miehen luo ja oma suku jäi sinne kauas. Joten tähän mennes olen tehny kaiken mahdollisen jotta meidän yhteiselo onnistuu.

Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No siinähän se juttu onkin. Kun ei rahat tahdo riittää laskuihin ja ruokaan. Meneekö tää nyt näin että mulla ei ole oikeutta väsyä tästä tilanteesta?
sitten ei muuta kuin töihin vaan sinäkin. Aika lyhyen ajan tuo oppisopimus kestää, joten kyllä varmasti kestätte. Olet ikinä ajatellut millaista on olla huonossa työpaikassa, jossa ei viihdy!?

Yhteistyössä