Kelassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pitää täyttää tollanen lappu täyttäkää se ja sitte täytetään sellasta mitä sä et tiedä KOSKA NE VITUN KYSYMYKET ON IHAN MAHOTTOMIA no joo...sitten jonotetaan välil naurraattaa vähän kaikkia kun muutki yrittää täyttää kun kukaan ei osaa. Venataan ja ventaan ja rampataan röökillä ja takas sisään ja edisty 2 numeroo. No sitten joo väärin täytetty ja kun täytetään väärin niin sitten tulee kauhee sotkiu ja sen takia käy sitten koko ajna kelassa. Tia sitten ihan väärä lappu sitten sanotaan et meille sanottiin et toi lappu no se on väärä lappu. Oikeesti mikä järki täs koko systeemissä on????? niin vaiketa lappuja ja kysymyksiä et kukaan ei voi tietää. ja aina jos jotain muuttuu niin uusiks ja kaikki uusiksi tai joku pikku moka nii taas uusiks.

Joskus monia vuosia sitten, kela oli tehnyt jonkun virheen jossain vanhempainvapaa laskuissaan, ja maksanut minulle pari sataa liikaa. Kotiin tuli kirje, josta ei mörkökään ottanut selvää, paitsi kirjeen todella syyllistävän ja uhkaavan sävyn, että "jos et siihen ja siihen mennessä maksa takaisin, niin..,"

Asiallista olisi ollut edes jollain tavoin pahoitella asiaa.

Joskus monia vuosia sitten, kela oli tehnyt jonkun virheen jossain vanhempainvapaa laskuissaan, ja maksanut minulle pari sataa liikaa. Kotiin tuli kirje, josta ei mörkökään ottanut selvää, paitsi kirjeen todella syyllistävän ja uhkaavan sävyn, että "jos et siihen ja siihen mennessä maksa takaisin, niin..,"

Asiallista olisi ollut edes jollain tavoin pahoitella asiaa.
Tätä mä tarkotin. Kaikki on tosi vaikeeta...sitten kun kysyy nii sitten sellasta tuhahtelua et miten sä ja sun lapset ei tjuaa. Mulle on kanssa tullu toi uhka