Kelan lappujen täyttämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zuku

Aktiivinen jäsen
10.06.2007
4 256
0
36
Miten ootta niihin merkanneet sen, et haette samaa äippärahaa, mitä edellisestäkin, kun edellin ne sen sen alle 3v (vaik olisittekin ollu välissä töissä).. mä en löytäny nuista lapuista sopivaa kohtaa.. osaako joku auttaa, vai lampsinko kelan toimistoon suosiolla..

Mun pitää vielä viedä työpaikalle joku lappu täytettäväksi (että maksavatko palkkaa sen 3kk vai ei), VAIKKA haluan saman rahan kuin edellisestä. Ja eri paikassa olin siihen aikaan töissä. En tajua...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Miks nämä on niin monimutkasia.. olis helppoin ku sais vain laittaa henkilötiedot ja rastin, et haluan saman rahan mitä edellisestäkin :D

Sanos muuta :D

tätä mietin kun tuli hoitolisästä vuositarkastuspapru. Eikö ois vaa riittäny miehen palkkatiedot ja rasti että kaikki ennallaan. Sen sijaan että täyttää uudestaan ne samat prujut samoilla tiedoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Miks nämä on niin monimutkasia.. olis helppoin ku sais vain laittaa henkilötiedot ja rastin, et haluan saman rahan mitä edellisestäkin :D

Sanos muuta :D

tätä mietin kun tuli hoitolisästä vuositarkastuspapru. Eikö ois vaa riittäny miehen palkkatiedot ja rasti että kaikki ennallaan. Sen sijaan että täyttää uudestaan ne samat prujut samoilla tiedoilla.

niin ja ku ne saa ne tiedot verottajalta, jos vain haluaa.. (tai ainaki sillon saa, jos jotain on merkattu väärin) :|

Yhteistyössä