V
vieras
Vieras
laskeskelin just kelan laskureilla olisko mulla vihdoin mahdollisuus saada työmarkkinatukea, joka on tähän asti ollut täysi nolla miehen tulojen vuoksi. mutta jos oikein osasin laskuria käyttää,niin sen mukaan saisin huikeat 1,10?/pv jos sitäkään kun kelan tätit laskee itse meidän tilannetta.
kuukaudessahan tuo tekis jo peräti 22? ja vuodessa 264 ? ja tietty verot pois päältä eli verojen jälkeen "tienaisin" vuodessa peräti 211,20?. huikeeta rahan tuloa. tosin epäilen että saisinko edes tuota.
että on tämä mahtavaa olla työtön. menot on koitettu karsia oikeesti minimiin. laskut pystytään vielä maksamaan, mutta kuinka kauan... siitä on miehellä iso huoli. pakollisia menoja on paljon, kun opiskelija asuu kotona eikä saa opintotukea kuin vajaa 40?/kk samasta syystä, kuin mä en saa mitään.
kuukaudessahan tuo tekis jo peräti 22? ja vuodessa 264 ? ja tietty verot pois päältä eli verojen jälkeen "tienaisin" vuodessa peräti 211,20?. huikeeta rahan tuloa. tosin epäilen että saisinko edes tuota.
että on tämä mahtavaa olla työtön. menot on koitettu karsia oikeesti minimiin. laskut pystytään vielä maksamaan, mutta kuinka kauan... siitä on miehellä iso huoli. pakollisia menoja on paljon, kun opiskelija asuu kotona eikä saa opintotukea kuin vajaa 40?/kk samasta syystä, kuin mä en saa mitään.