Kela-etuuden hakemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos haen etuutta netissä, miten toimitan liitteet? Viedäänkö ne Kelan konttoriin? Vai lähetetäänkö postissa - minne? Lähimpään Kelan konttoriin vai johonkin muuhun osoitteeseen?

Mä laitoin kanssa hakemukset netin kautta, kätevää muuten! Nyt odottelen töistä sitte liitettä, ja aion viedä itse sen oman paikkakunnan konttoriin. Sieltä toimittavat sen sitten tarvittaessa eteenpäin.

Mulle tuli kotiin ne samat hakemukset ja siinä oli palautuskuori matkassa, silläkin vois palauttaa sen liitteen. Ajattelin kuiteski ite viedä, nopeampaa niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laitoin kanssa hakemukset netin kautta, kätevää muuten! Nyt odottelen töistä sitte liitettä, ja aion viedä itse sen oman paikkakunnan konttoriin. Sieltä toimittavat sen sitten tarvittaessa eteenpäin.

Mulle tuli kotiin ne samat hakemukset ja siinä oli palautuskuori matkassa, silläkin vois palauttaa sen liitteen. Ajattelin kuiteski ite viedä, nopeampaa niin.

On tosiaan ihan kätevää tuo nettihaku. Ihme vaan, ettei sivuilla mainittu mitään liitteiden toimittamisesta. Joku postiosoite tms. auttaisi jo paljon.

Yhteistyössä