Oiski vaihtelua, pitää varmaan alkaa palstailemaan kahdella nikillä Ideaköyhä ja Idis, ihan vaan fiiliksestä riippuen.Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Mulla on jo täällä lempinimi Lowis :wave:
Ideaköydä vois olla idis
Pääsiäispuska tai HajusinttivatiAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mullekin saisitte keksiä lempinimen, mutta joku hieno sitten B)
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Pääsiäispuska tai HajusinttivatiAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mullekin saisitte keksiä lempinimen, mutta joku hieno sitten B)
Ei lennä enää.Alkuperäinen kirjoittaja SiipirikkoLehmä::wave:
Taivaantyttö, Tytteli.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No entäs minä?
Giltsi ku himmeliAlkuperäinen kirjoittaja Soraya:Taivaantyttö, Tytteli.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No entäs minä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No entäs minä?
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Tuli vielä lisääkin mieleen... Söykkis tai Pöykkis!Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Sörhikki, Sörhelö!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ja mulle kans . Se Sörhis on tietty, mutta joku uusi, kiitos...
Eikun sähän olet selkeästi Sörsseli!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Tuli vielä lisääkin mieleen... Söykkis tai Pöykkis!Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Sörhikki, Sörhelö!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ja mulle kans . Se Sörhis on tietty, mutta joku uusi, kiitos...
no, SINTTI tietty!? =)Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mullekin saisitte keksiä lempinimen, mutta joku hieno sitten B)
Änkyrä tussu....Alkuperäinen kirjoittaja vinttunainen:Mikäs mulle? :wave:
toosa-akkaAlkuperäinen kirjoittaja Irish toothpick:Änkyrä tussu....Alkuperäinen kirjoittaja vinttunainen:Mikäs mulle? :wave:
vipsu, vispstaaki, vipstaakkiAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun nikistä ei ole kukaan ikinä keksiny lempinimeä, eihän.
no vispilä tietty :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:vipsu, vispstaaki, vipstaakkiAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun nikistä ei ole kukaan ikinä keksiny lempinimeä, eihän.
isse, issikka (se taitaa kyl olla joku ponirotu, sori )Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::xmas: