Loussi. loussikka, loutsariAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:vaihtelu kyl virkistäis, Lowiksen lisäks joku toinen?
Loussi tai Loutsari... ei hullumpia... tuost loussikasta tulee mieleen joku vanha autonrämäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Loussi. loussikka, loutsariAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:vaihtelu kyl virkistäis, Lowiksen lisäks joku toinen?
joo, ja louskuttajasta taas omat mielikuvatAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Loussi tai Loutsari... ei hullumpia... tuost loussikasta tulee mieleen joku vanha autonrämäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Loussi. loussikka, loutsariAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:vaihtelu kyl virkistäis, Lowiksen lisäks joku toinen?
Dih. Tää nyt pointtina. Harva kirjoittaa mun nikin oikein ja jostain syystä Vispilä on jo ennen tätä palstaa ollut väännös nikistäni netissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:no vispilä tietty :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:vipsu, vispstaaki, vipstaakkiAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun nikistä ei ole kukaan ikinä keksiny lempinimeä, eihän.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No entäs minä?
No sä olisit vaan Tavis
LowariAlkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:LowRider vois olla LoRi. Tai Lowari
Memmu= Meeme tai Memu, kjäh, jätät yhden ämmän pois
Mäkin haluan lempinimen!
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:joo, ja louskuttajasta taas omat mielikuvatAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Loussi tai Loutsari... ei hullumpia... tuost loussikasta tulee mieleen joku vanha autonrämäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Loussi. loussikka, loutsariAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:vaihtelu kyl virkistäis, Lowiksen lisäks joku toinen?
Abe, annuskaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::wave:
oot sä Ovis...Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:isse, issikka (se taitaa kyl olla joku ponirotu, sori )Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::xmas:
kiitos,mua kotona kutsutaan Len4ik tai Lenchik siis,kun mun nimi on Leena,ai nii vielä pakko kertoa mun esikon nimi Lucia ja hänet kiusataan päiväkodissa kutsutaan lusikaksi/lusikka :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Abe, annuskaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::wave:
No hitsi, ku en tajunnu.... :ashamed: mites ois kuju tai kukeAlkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Eikö musta muka keksi Kukkis on aika tuttu, olisko joku muu?
AnnaBell = Abelle. Eihän se oikeastaan lyhyempi ole, mutta kiva kuitenkin
kukkakeke, keke, keijo, keikkis, kukkeikkis, kukkiolinoAlkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:LowRider vois olla LoRi. Tai Lowari
Memmu= Meeme tai Memu, kjäh, jätät yhden ämmän pois
Mäkin haluan lempinimen!
Florence NightingaleAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Sun nikistä tulee mieleen... Se... Se.... Mikä se nyt oli? Se joku lääkäri? Night jotakinAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä oon Flore vaan :wave:
hannamaria.. Hande B)
Siitä tää nikki oikeestaan tulikin. Olen myös hoitaja ja tämä Nightingale piti tuuletusta yhtenä tärkeimpänä hoitomuotona siihen aikaan. Mä pidän kesät talvet ikkunoita auki, niin joku kollega sanoi, että oon nykyajan nightingale =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Florence NightingaleAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Sun nikistä tulee mieleen... Se... Se.... Mikä se nyt oli? Se joku lääkäri? Night jotakinAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Mä oon Flore vaan :wave:
hannamaria.. Hande B)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Dih. Tää nyt pointtina. Harva kirjoittaa mun nikin oikein ja jostain syystä Vispilä on jo ennen tätä palstaa ollut väännös nikistäni netissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:no vispilä tietty :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:vipsu, vispstaaki, vipstaakkiAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mun nikistä ei ole kukaan ikinä keksiny lempinimeä, eihän.