kirjotettuna hyvä lemppari olis 6-, puhekielessä lyhennettynä kumiAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Entäs mulle.
kirjotettuna hyvä lemppari olis 6-, puhekielessä lyhennettynä kumiAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Entäs mulle.
TipuAlkuperäinen kirjoittaja teeri:mut on unohettu,mikäs mun lintumaisesta nimestä sais väännettyy?
teeriskä, teerukkaAlkuperäinen kirjoittaja teeri:mut on unohettu,mikäs mun lintumaisesta nimestä sais väännettyy?
kiitti "flonkku" tipu sopii hyvin näin pääsiäisen kynnyksellä.Alkuperäinen kirjoittaja Florence:TipuAlkuperäinen kirjoittaja teeri:mut on unohettu,mikäs mun lintumaisesta nimestä sais väännettyy?
Lapset ei vaan osaa sanoa Lucia-nimeä. Mun esikoinen kutsui pitkään Vincent-hoitokaveriaan Pinsetiksi, ne kun kuulosti hänen korvissaan samalta. Ja oli ihan ihmeissään kun tajusi että pojan nimi ei olekaan Pinset/pinsetti, vaan Vincent =)Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos,mua kotona kutsutaan Len4ik tai Lenchik siis,kun mun nimi on Leena,ai nii vielä pakko kertoa mun esikon nimi Lucia ja hänet kiusataan päiväkodissa kutsutaan lusikaksi/lusikka :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Abe, annuskaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::wave:
no sopii olotilaan , kuin nenä päähänAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Maha.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:entä mä ?
Ja jos tahdotaan söpöstellä, niin masuAlkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:no sopii olotilaan , kuin nenä päähänAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Maha.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:entä mä ?
Sä voisit olla Garmis tai Mäkki tai KarmeeAlkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:KippisAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mut on unohdettu
Tää ainaki sopis ku nenä nassuunAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sä voisit olla Garmis tai Mäkki tai KarmeeAlkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:KippisAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas::wave: