Keksikää joku lause minkä teippautan keittiön kaappien yläpuolelle sokkeliin! =)

  • Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti
Mä tein sellain et leikkasin serveteist kuvioitaa ja laitoin decoupage-lakalla ne kiinni :)

http://www.kolumbus.fi/taitaville/ruukku.htm toi vaan esimerkki, mut voi siis laittaa sokkeliinkin sillä lakalla kirjaimia ja kuvioita :)

*muoks, nii en sitte tiiä siitä lauseesta et mikä vois olla :ashamed:
 
Minusta olisi vähän noloa laittaa jotain sellaista, mitä ei itse ymmärrä kuin kysymällä. Sitä pitäisi sitten selittää toisillekin, jotka eivät vaikka sitä ranskaa osaa, kysyvät, että mitä tuo meinaa ja sitten saa sanoa, että kuulema tämä merkkaa sitä ja sitä :D

Lisään: ei oikein sitä tyylikkyyshakuisuutta saavuteta noin
 
Minnie
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minusta olisi vähän noloa laittaa jotain sellaista, mitä ei itse ymmärrä kuin kysymällä. Sitä pitäisi sitten selittää toisillekin, jotka eivät vaikka sitä ranskaa osaa, kysyvät, että mitä tuo meinaa ja sitten saa sanoa, että kuulema tämä merkkaa sitä ja sitä :D

Lisään: ei oikein sitä tyylikkyyshakuisuutta saavuteta noin
No mitä se haittaa, ei mua ainakaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minusta olisi vähän noloa laittaa jotain sellaista, mitä ei itse ymmärrä kuin kysymällä. Sitä pitäisi sitten selittää toisillekin, jotka eivät vaikka sitä ranskaa osaa, kysyvät, että mitä tuo meinaa ja sitten saa sanoa, että kuulema tämä merkkaa sitä ja sitä :D

Lisään: ei oikein sitä tyylikkyyshakuisuutta saavuteta noin
No mitä se haittaa, ei mua ainakaan =)
Eihän siinä sitten mitään, mutta ei se kauhean hienostunutta ole minusta :D tai olisi just tekohienostunutta.
 

Yhteistyössä