Keksikää joku lause minkä teippautan keittiön kaappien yläpuolelle sokkeliin! =)

  • Viestiketjun aloittaja Minnie
  • Ensimmäinen viesti
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kertokaa minulle, miksi leipälaatikossa pitää luke Bread ja mukissa Cup yms? Eikö niitä vaan tajua?
Ku se pelkkä laatikko olis tylsä ja ihan tyhmä jos siinä lukis vaikka hevonen kun sinne kerran leipää laitetaan.
Pitääkö siinä lukea jotain?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sit kun aplta kysytään, miksi italiankielinen teksti hän vastaa, että siksi kun palstalla ei sattunut olemaan ranskankielen taitoisia :whistle:
Mistä tiesit!? =0
Öö, no ehkä siitä että olen lukenut tän ketjun, Einstein?
Et taida olla sarkasmin ystävä? =D
En ainakaan siinä määrin, että haluaisin keittiöni ilmentävän sitä.
 
kodin hengetär
Mamma italiana: onko kauheeta olla äiti Italiassa? Olen itsekin asunut siellä ja mun mielestä olisi ihan kamalaa olla una mamma all'italiana, kun siellä asetetaan äitiydelle niin suuria paineita...
 
Minnie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sit kun aplta kysytään, miksi italiankielinen teksti hän vastaa, että siksi kun palstalla ei sattunut olemaan ranskankielen taitoisia :whistle:
Mistä tiesit!? =0
Öö, no ehkä siitä että olen lukenut tän ketjun, Einstein?
Et taida olla sarkasmin ystävä? =D
En ainakaan siinä määrin, että haluaisin keittiöni ilmentävän sitä.
Eih... keittiöteipin oli tarkoitus olla hienostunut ja tuon minun vastauksen "Mistä tiesit!? =0" sarkastinen. Voi daa!
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Mamma italiana: onko kauheeta olla äiti Italiassa? Olen itsekin asunut siellä ja mun mielestä olisi ihan kamalaa olla una mamma all'italiana, kun siellä asetetaan äitiydelle niin suuria paineita...
no jos olisi ollut kauheaa, en varmaan olisi enàà tààllà: tarhat ja terveydenhuollot (paremmin kuin suomessa) toimii loistavasti. ainakin tààllà lombardiassa melkein kaikki àidit ovat tòissà, kotiàitiys harvinaisempaa kuin suomessa. vaikeutena on ehkà eniten tyòpàivin pituus ja asioiden jàrjestàminen kun tarhat ovat kiinni.

en ymmàrtànyt ihan tuota kysymystà, selvennà vàhàn
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sit kun aplta kysytään, miksi italiankielinen teksti hän vastaa, että siksi kun palstalla ei sattunut olemaan ranskankielen taitoisia :whistle:
Mistä tiesit!? =0
Öö, no ehkä siitä että olen lukenut tän ketjun, Einstein?
Et taida olla sarkasmin ystävä? =D
En ainakaan siinä määrin, että haluaisin keittiöni ilmentävän sitä.
Eih... keittiöteipin oli tarkoitus olla hienostunut ja tuon minun vastauksen "Mistä tiesit!? =0" sarkastinen. Voi daa!
No daa,
ei se ainakaan hienostunut ole, lähinnä korni, jos et sarkastinen halunnut olla.
 

Yhteistyössä