Mamma italiana
hihAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:No kyl mun mielestä "La Cucina" näyttää hienostuneemmalta kun "Köökki". Mut mistä nyt kukakin tykkää!
ei se nyt kauheen hieno silti ole, pelkkà keittiò
hihAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:No kyl mun mielestä "La Cucina" näyttää hienostuneemmalta kun "Köökki". Mut mistä nyt kukakin tykkää!
Vaihda tuo pipari sanaan keksi niin ei ole enää yhtään kieroutunut ajatus! =)Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No joo. Olishan tuo ihan hauska. Koti on siellä missä pipari(t)kin. Tosin mä saan siitä hiukan vinoutuneita ajatuksia mutta mä oon vaan mä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:Mitäs tykkäätte tästä: " Home is where the cookies are" ?
Voi yhden kerran, keittiöhän tämä onkin!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:hihAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:No kyl mun mielestä "La Cucina" näyttää hienostuneemmalta kun "Köökki". Mut mistä nyt kukakin tykkää!
ei se nyt kauheen hieno silti ole, pelkkà keittiò
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Älkää ainakaan teippailko seiniinne mitään semmosia lauseita, joita ette itsekään ymmärrä.
Tuommoinen olisikin ihan hauska, vaikka eri fonteilla, kunhan pitäisi huolen, ettei sekaan eksy rumia sanojaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Chateubriand Creme brulee Cafe au lait Fraises Pommes
Joo, kaikki hyvä peräkkäin! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Chateubriand Creme brulee Cafe au lait Fraises Pommes
eism tàà :Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:sanoisin, että onpa hieman teennäistä
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Älkää ainakaan teippailko seiniinne mitään semmosia lauseita, joita ette itsekään ymmärrä.
Kiertämään koko katonrajan. Mutta olisihan se suomeksikin ihan hauska, pottumuusi nauravat nakit hernekeitto jneAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:Joo, kaikki hyvä peräkkäin! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Chateubriand Creme brulee Cafe au lait Fraises Pommes
Kurmeeta... pensaa.. ja jotain puttanaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eism tàà :Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:sanoisin, että onpa hieman teennäistä
Un gourmet che pensa alle calorie è come una puttana che guardi l'orologio.
... joka ajattelee kaloreita on kuin huora joka kattelee kelloaAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kurmeeta... pensaa.. ja jotain puttanaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:eism tàà :Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:sanoisin, että onpa hieman teennäistä
Un gourmet che pensa alle calorie è come una puttana che guardi l'orologio.
La cucina è il cuore della casaAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:Miten sanotaan "Keittiö on kodin sydän" Italiaksi?
Ku se pelkkä laatikko olis tylsä ja ihan tyhmä jos siinä lukis vaikka hevonen kun sinne kerran leipää laitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kertokaa minulle, miksi leipälaatikossa pitää luke Bread ja mukissa Cup yms? Eikö niitä vaan tajua?
katos meihikin voi iskea dementia yhtenà pàivànàAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Kertokaa minulle, miksi leipälaatikossa pitää luke Bread ja mukissa Cup yms? Eikö niitä vaan tajua?
Joo, huippu ja toki rössypotut ja käristemakkara jonon jatkoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kiertämään koko katonrajan. Mutta olisihan se suomeksikin ihan hauska, pottumuusi nauravat nakit hernekeitto jneAlkuperäinen kirjoittaja Minnie:Joo, kaikki hyvä peräkkäin! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Chateubriand Creme brulee Cafe au lait Fraises Pommes