Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ko:paljo painat.. pituus ?
171cm ja 59kg
syö vähän enemmän ettei tarvii tuulisella ilmalla laittaa kiviä taskuihin:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ko:paljo painat.. pituus ?
171cm ja 59kg
syö vähän enemmän ettei tarvii tuulisella ilmalla laittaa kiviä taskuihin:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ....:mikä nettikauppa?))
vaatekauppa, muta en enempää saa enkä voi sanoa
höh, ai miksi?oisin halunnu käydä kattoo
Kun mainostaminen kieletty
ai.. no mä en varmaa löydä sitä mistää![]()
no vois olla että löydätkin, mä en nyt oikeastaan ees vielä mainosta siitä missään muutenkin, tuntu että vielä jotain puuttu ja odotan muita tilauksia =)
no miten sen voi löytää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ....:mikä nettikauppa?))
vaatekauppa, muta en enempää saa enkä voi sanoa
höh, ai miksi?oisin halunnu käydä kattoo
Kun mainostaminen kieletty
ai.. no mä en varmaa löydä sitä mistää![]()
no vois olla että löydätkin, mä en nyt oikeastaan ees vielä mainosta siitä missään muutenkin, tuntu että vielä jotain puuttu ja odotan muita tilauksia =)
no miten sen voi löytää?![]()
no sanotaan niin etten osaa auta, jos mä sen sanon, sen keskustelu poistetaan ja mä saan 3kk bannia jos ei enempää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi kaikkien kysymyksiin ei vastata, epäreilua?!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi kaikkien kysymyksiin ei vastata, epäreilua?!
mun mielestäni kaikkien olen vastanut :|
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miksi kaikkien kysymyksiin ei vastata, epäreilua?!
mun mielestäni kaikkien olen vastanut :|
Talitinttikyssäriin ed.sivulla et vastannut.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Osaatko tanssia tangolla vai heilutko vain tangon edessä?