keksikää mulle joku tosi hyvä syy ryyppäämiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähintään 1 merkkiä pitkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähintään 1 merkkiä pitkä

Vieras
ukko tulee kotiin 5 aikaan ja mä oon nyt jo tillintallin,keksikää mulle joku syy minkä sanon ukolle ku tulee kotiin et miks ryyppään,jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja lainataan miehiltä;22226950:
Sua vitutti kun ukkos lähti töihin/tulee töistä/ei ymmärrä/nalkuttaa/ihan mitä vaan.

ei vituta miehessä mikään,kauhee ikävä ja odotan kovasti häntä :)

Sano että teillä pamahti keittiön hana ja sieltä alkoi ruiskuta vettä. Soitit hätäpäissäs putkimiehet paikalle, ja sieltä tuli Johnny Depp ja Brad Pitt. Hanan korjattuaan Johnny ja Brad olis halunnu sun kanssa kiihkeetä kimppakivaa, mutta koska olet miehellesi uskollinen, sun oli torjuttava heidät. Mutta moisten miesten torjuminen ei ole mikään helppo juttu sulattaa, joten päätit ottaa toipumiseksi hömpsän jos toisenkin.

Heh. Minä en tunne aloittajaa enkä tiedä hänen tilannettaan.
Jäin kuitenkin miettimään, miten itse motivoisin päiväkännit:

Onko oikeestaan mitään muuta syytä kuin että "teki mieli"?
Kaikki muut syyt olisivat ikään kuin tuon "alasyitä"?

tää on kyllä pirun totta,ku sehän on totuus et ku teki mieli yksinäisyyden piristykseks.ennen en ole tämmöistä tempausta saanut,olen aina rajoittanut kaiken alkoholin viikonlopuille 4kertaa vuodessa about...kai se on vaan sanottava miehelle,että kun nyt vaan teki mieli :P

[QUOTE="vieras";22226988]Sano että teillä pamahti keittiön hana ja sieltä alkoi ruiskuta vettä. Soitit hätäpäissäs putkimiehet paikalle, ja sieltä tuli Johnny Depp ja Brad Pitt. Hanan korjattuaan Johnny ja Brad olis halunnu sun kanssa kiihkeetä kimppakivaa, mutta koska olet miehellesi uskollinen, sun oli torjuttava heidät. Mutta moisten miesten torjuminen ei ole mikään helppo juttu sulattaa, joten päätit ottaa toipumiseksi hömpsän jos toisenkin.[/QUOTE]

mielummin harrastaisin kimppakivaa sen hanan kanssa, tai koko talon kaikkien hanojen kanssa kun että koskisin bradiin tai johnyyn :)

ei meillä ainakaan tartte selitellä moisia. jos tarttee selitellä, on alkoholi ongelma.

meillä kun harvoin otetaan, sillä ei ole mitään väliä ottaako ekan klo 12 vai klo 18. ja miksi me otetaan, on rentoutuminen silloin tällöin. muutama rentouttaa kivasti. siihen sen suurempia selityksiä tarvitse.

Yhteistyössä