Keksikää biisi tähän tilanteeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
olen varattu nainen. mies tekee keikkahommia ja nyt olen ihastunut toiseen mieheen. lapsia ei ole ja tuntuu että parisuhde on tullut tiensä päähän jo paljon ennen tätä toista miestä. toisen miehen kanssa ollaan juteltu paljon mutta pusua kummallisempaa ei ole tapahtunut. nyt haluaisin löytää biisin liittyen tähän tilanteeseen koska olen muuten niin surkean huono läpikäymään tunteitani... tässä tilanteessa on huono olla, jos eroan on huono olla mutta kuitenkin toiveita paremmasta, toisen miehen kanssa mitään suunnitelmia ja toiveita ei vielä ole.

kiitos mut se ei nyt ihan iskeny. :) mä olen vasta 22-vuotias... ja todella surullinen tästä tilanteesta. rakastan mun miestä ihan hirveästi enkä haluais erota hänestä mutta siinä kohtaa petän vaan meidät molemmat jos väkisin jatkaa. on vaan niin vaikeaa erota miehestä jota rakastaa niin paljon mutta tämä ei vaan tuu koskaan onnistumaan.

Jippu ja Samuli: Jos sä tahdot niin, Kaija Koo: Kuka keksi rakkauden, Niin kaunis on hiljaisuus, Jos sua ei ois ollut, Johanna Kurkela: Uneni kaunein, Yö: Katujen kuningatar,Sua en muistoistani pois saa, Rakkaus on lumi valkoinen
Antti tuisku: Viilto, Happoradio: Puhu äänellä jonka kuulen , Dingo: Autiotalo, Pave Maijanen: Lähtisitkö?, Samuli ja Sani: Tuhat yötä

Sammuu
Talossamme lamput sammuu
Autioituneita huoneet
Ovat yksi kerrallaan
Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu
Kaksi uupunutta
Onnellisia vain unissaan

Mä annan sut pois
Mä päästän sut pois
Vaikka sattuu
Sä annat mut pois
Sä päästät mut pois