Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Voisko tähän ketjuun nyt saada kaikki ne kommentit, jotka koskee mua tai mun lapsiani henkilökohtaisesti? Niin voisin sitten jatkaa asioista kirjoittamista muissa ketjuissa puuttumatta niissä näihin mua henkilökohtaisesti koskeviin syytöksiin?

Kiitos.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kiva nähdä siua vittumaisen itseriittoinen eukko :whistle: :D :D
Kiitos :D Pitää tehdä tällanen aloitus, jotta mun persoonani ei hankaloita muiden tekemiä keskustelunavauksia. Ts jos jollain on jotain hampaankolossa mua vastaan, niin se tähän ketjuun ja sitten se keskustelu asiasta siihen ketjuun, jossa keskustelua asiasta käydään.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
hyvin tiivistit kerrankin, vaikka voisihan tästä enemmänkin jatkaa, mutta enpä taida jaksaa tänään. Ei se kukko käskien laula :)
Lähetän jaksuenergiaa sulle :hug: Olen paikalla huomennakin =)

 
EJK
No, en ole laittanut merkille, että sinua tai jälkeläisiäsi sen enemmän kommentoidaan kuin ketä tahansa muutakaan kanssapalstailijaasi.

Mutta onhan se kohteliasta avata ihan ao. ketju sitä varten, jos jollakulla nyt jotain hampaankolossa on ;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että älä sinäkään tule toisten ketjuihin saivartelemaan asian vierestä kuten sulla rasittavana tapana on. Että mene ihen itseesi joskus tässä palstailussa!
Kiitos ohjeesta =) Tunnustan - ja tunnen syyllisyyttä - siitä, että olen vanha ja elän vielä jossain haavemaailmassani ajassa, jolloin täällä plussalla keskustelu kuin keskustelu rönsyili ja todella paljon. Myönnän, että jos joku kirjoittaa asiasta A ja toinen kommentoi siihen viitateen asiaan B, mä olen lähtenyt hyvin herkästikin vastaamaan siihen B:hen. Eli lipsahtanut siis varsinaisen aiheen ulkopuolelle. Niinkuin silloin 7 vuotta sitten palstalla oli ihan normaalia lipsahtaa.

Koitan kyllä siirtyä tämän päivän palstailutapoihin ja siksi kaiketi suurimman osan avauksista jätänkin kokonaan lukematta ja niihin, joissa nk provotutka piippaa, jätän kommentoimatta kokonaan.

Lupaan pyrkiä siihen, että jatkossa vastaan vain ja ainoastaan sellaisille henkilöille, joiden uskoisin vastaustani haluavan.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
No, en ole laittanut merkille, että sinua tai jälkeläisiäsi sen enemmän kommentoidaan kuin ketä tahansa muutakaan kanssapalstailijaasi.

Mutta onhan se kohteliasta avata ihan ao. ketju sitä varten, jos jollakulla nyt jotain hampaankolossa on ;)
No mä tein tän avauksen vain niitä varten, joilta puuttuu kyky erottaa mun persoonani käsiteltävästä aiheesta :D Jotta siis he voisivat kirjoittaa mun persoonaani koskevat asiat tähän ketjuun ja sitten sitä aihetta koskevat asiat siihen aiheeseen liittyvään ketjuun.

 
hohhoijaa
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
Jos keittiksen jutut noin rassaa niin laita otsikkoon jatkossa *ei keittikselle* tms ohjeistuksen niin ei keittis sit neuvo ketään joka ei neuvoja kaipaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mun ihmistuntemus-tutka sanoo, että Keittiönoita taitaa olla mukava ihminen :)
Näin munkin tutkani piipittää.

Mä haluisin nähdä tällä palstalla joskus ketjun joka pysyy samassa aiheessa kokoajan useamman sivun. Tai ihmisen joka pystyy irl puhumaan vaan ja ainoastaan yhdestä aiheesta ilman rönsyjä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
Itse asiassa olisi kyllä ihan mukavaa, jos kertoisit =) Saatat olla se palstailija, jolla on pulla-keksi-appivanhemmat...en tiedä. Mutta jos olet, ymmärrän sua entistä paremmin. Mä en valitettavasti ole meedio, joten jos jollakulla on jokin ongelma ja haluaisin auttaa, mun on kyseltävä lisää, jotta tietäisin, millä tavoin kenties voisin auttaa. Ihmisen elämä ja ihmismieli kun on niin monimutkainen juttu, että mitään yksiselittäistä ohjetta ei ole yhteenkään ongelmaan olemassakaan.

Jos olet se pulla-keksi-kirjoittaja, olen kyllä ihan oikeasti hieman surullinen siitä, miten kirjoitukseni tulkitsit. Mä kun ihan oikeasti koitin mielessäni keksiä keinoja, joilla ei olisi paha mieli. Mutta olen kyllä ihan pelkästään iloinen siitä, jos mulle suoraan sanotaan että ei kiitos Keittis sun mielipiteitäsi. Senkin ajan kun voin käyttää vaikka duunihommien tekemiseen kuin minkä käytän jonkun tuntemattoman virtuaalihenkilön ongelmien ratkaisun pohtimiseen. Ajanhaaskausta siis myös minulle.

 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
että mä kerron sulle ketjussa jos musta tuntuu, että en kaipaa sun pitkiä pohdintoja mun mielestä aiheen vierestä, niin voit hyvällä mielin keskittää "avun antamiset" niille jotka sitä osaavat arvostaa.
Mä olen kokenut sun viestit ihan silkaksi veetuiluksi ja en tiedä mikä ne saa aikaan ikä tms. kuten viittasit, mutta mä en ole sun "näppäristä näsäviisasteluista" koskaan mitään kostunut.

Ruokaketjuissa voidaan varmaan edelleen moikkailla ja jakaa vinkkejä :)
Jos keittiksen jutut noin rassaa niin laita otsikkoon jatkossa *ei keittikselle* tms ohjeistuksen niin ei keittis sit neuvo ketään joka ei neuvoja kaipaa
Ja joskus naisen kanssa on ihan mukavakin rupatella. Toisinaan taas jutut menee yli ja kovaa. saa kai täällä nyt hitto vie kantansa sanoa niin mustat kuin harmaatkin!? Keittis ei suinkaan pelkästään jakele ystävällisiä neuvoja vaan välillä myös hyvinkin ilkeää piikittelyä (joka tosin on aika nokkelaa) että sitä ei keskivertopalstalainen varmaan edes hoksaa..

En todellakaan ala aloitukseen kirjoittamaan "Ei Keittikselle" mutta minusta on ihan suotavaa täällä ja muuallakin jos saa sanoa, että "hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
Peesi tähän :flower: :flower: Mä olen vuosien varrella tuhlannut ihan hirveät määrät aikaani palstalaisiin, jotka eivät loppujen lopuksi ole mun aikaani edes halunneet. On mulla ...uskokaa nyt ihan vaan oikeasti :D ... mutakin elämää kuin tämä palsta.


 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
Peesi tähän :flower: :flower: Mä olen vuosien varrella tuhlannut ihan hirveät määrät aikaani palstalaisiin, jotka eivät loppujen lopuksi ole mun aikaani edes halunneet. On mulla ...uskokaa nyt ihan vaan oikeasti :D ... mutakin elämää kuin tämä palsta.
Näin se homma etenee ja jalostuu :) Kukkapuska sinne myös!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
En todellakaan ala aloitukseen kirjoittamaan "Ei Keittikselle" mutta minusta on ihan suotavaa täällä ja muuallakin jos saa sanoa, että "hei nyt sinä esim. keittis, olet tässä asiassa niin eri pituudella, että sovitaanko, että asia on loppuunksäitelty"? Minusta tämä olisi oikein asiallista toimintaa tälläkin palstalla kuten myös irl. Eikö?
Toisaalta...jos kirjoitat aina tuolla samalla nikillä, mehän voidaan tehdä diili, että en koskaan enää vastaa mihinkään, mitä sinä kirjoitat? Ihan yksinkertainen homma, kunhan siis vain tiedän, kenen nikin kirjoituksiin en vastaa.

 
hohhoijaa
täytyy sanoa, että tänään koin lapsellisen tarpeen veetuilla, koska olen 2 kertaa saanut todella tylyä kommenttia sulta. Olen sun kanssa keskustellut mm. auttamistyöstä, s.hoidosta, yh:n elämästä, menuista jne. Erittäin hedelmällisessä hengessä, mutta jotkut aihealueet vaan ei mene yksiin.
Ehkä minäkin jatkossa opin hieman jo haistella millä päällä olet ja mietin toisen jos kolmannenkin kerran lähetänkö vastausta ketjuun.

Että aion jatkossakin avata ketjun aiheen mielenkiinnon mukaan.
En kirjoita tällä nikillä säännöllisesti.
 

Yhteistyössä