KEITTIÖFIRMA TEKI SIT OHARIN...PRKL...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manta

Vieras
Piti tulla tänään mittaamaan meidän kaapistot keittiöstä ja kodinhoitohuoneesta. Olivat ukolle sanoneet että tulevat tänään keskiviikkona, mutta aikaa eivät sanoneet. No me sit pojan kanssa oltiin koko päivä tässä kotona ja päivystettiin mittaajaa, jota ei sitten tullutkaan.
Olis kyllä ollu ystävällistä ilmoittaa jos eivät pääse tulemaan! Koko päivä meni ihan läskiks. Otamme yhteyttä toiseen firmaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
soita huomenna sinne ja tivaa hyvää selitystä ja vaadi että tulevat heti huomenna!

Enkä soita! Odotan että onko niillä itellä pokkaa soittaa ja kertoa miksi eivät tulleet.....kylläpähän he tajuavat virheensä kun ei meistä enään mitään kuulukaan. Onhan niitä sellaisiakin firmoja joille raha kelpaa

Alkuperäinen kirjoittaja Iines:
mikä se semmonen firma on joka ei tule vaikka lupaa

Niitähän riittää. Olen viikon päivystäny kotona hiekkakuormaa (jota ei saanut kaataa mihin tahansa, en tiennyt pääseekö kuorma-autolla tarpeeksi pitkälle).

Pari kertaa soitin firmaan kun olin taas päivän vartonut turhaan, ja aina rouva vastaa siellä iloisesti, että kyllä se huomenna tulee!
Piti raivota niin kauan että sain itse autoilijan puhelinnumeron ja sitten sinne esitin painavin sanakääntein kuinka mulla saattaisi olla muutakin tekemistä. Siis kun olis ihan sama minä päivänä se tulee, kunhan se tulee sovittuna hetkenä.

Ja tämmönenkin, varaa hammaslääkäriin aika. Virkailija piippaa, että miksi pitää olla klo 7 aamulla tai 17 illalla. Vasta kun kysyin, että voitko itse lähteä kesken päivän vaikka gynelle, niin täti tokeni, että en taida voida...