keittiö pois käytöstä noin 2 vk kesällä, rempan takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotkokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli keittiöremppa syksyllä, syys-marraskuussa, (kesti siis kaikkiaan niin kauan, kun purettiin itse vanhat pois ja jouduttiin sitten uutta odottelemaan ) meillä oli paljon mikro käytössä ja kaasugrillillä laitoin paljon ruokaa. En tehnyt mitään erityistä valmiiksi, oli jotenkin niin hässäkkää siinä sitä ennen, etten tullut ajatelleeksi.

Mä söisin tuossa tilanteessa pari viikkoa "tuoreruokaa". Kypsennettävät sapuskat grilliin, mutta muuten tuoreita kasviksia.

Jos sulla on valurautapata, niin siinä voit valmistaa keitot, padat, risotot yms grillissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä söisin tuossa tilanteessa pari viikkoa "tuoreruokaa". Kypsennettävät sapuskat grilliin, mutta muuten tuoreita kasviksia.

Jos sulla on valurautapata, niin siinä voit valmistaa keitot, padat, risotot yms grillissäkin.

juu pata löytyy. täytyykin käyttää sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meillä oli viime kesänä lähes kuukauden keittiö pois käytöstä. Me käytiin siis ulkona syömässä joka päivä kaksi kertaa :ashamed:

miten teillä riitti rahat?

Ei me käyty missään hienoissa ravintoloissa, vaan esim ABC oli aika vakiopaikka. Ei se kovin kallista välttämättä ole.

juu pata löytyy. täytyykin käyttää sitä :)
Muutenkin voi miettiä, että miljoonilla ihmisillä ei tässä maailmassa ole sähköhellaa ja silti saavat perheensä ruokittua. Jos haluat ottaa ilon irti hellattomuudestasi, googletapa vaikka eri Aasian ja Afrikan maiden keittiöitä :) Voit hyvinkin löytää uusia mieluisia makuelämyksiä ja uusia tapoja valmistaa ruokaa.

Yhdet tutut ratkaisi asian niin, että vetivät hellan pitkällä johdolla olohuoneen puolelle. En sit tiedä miten toimisi, sähköjä joutuu kuitenkin katkomaan rempan takia.

Meillä oli viime kesänä lähes kuukauden keittiö pois käytöstä. Me käytiin siis ulkona syömässä joka päivä kaksi kertaa :ashamed:

Ei me käyty missään hienoissa ravintoloissa, vaan esim ABC oli aika vakiopaikka. Ei se kovin kallista välttämättä ole.

niin no ei, jos ei oo iso porukka :)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Yhdet tutut ratkaisi asian niin, että vetivät hellan pitkällä johdolla olohuoneen puolelle. En sit tiedä miten toimisi, sähköjä joutuu kuitenkin katkomaan rempan takia.

tätäkin yritetään, jos mahdollista

Vaikka vain hampurilaisen ottaa niins e on kkyllä vähintään 5e että yksikin ihminen viikossa kantaa siten abceelle 70e ja kaksi jo 140e, huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Meillä oli kuukauden kestävä keittiöremppa ja mikro oli aiiika kovassa käytössä.. |O

varmasti! me yritetään että ois mahollisimman vähän aikaa pois käytöstä, saas nähdä riittääkö toi 2vk

Ei siinä ois meilläkään menny ku varmaan tuo 1vk korkeintaan vaan kun putkivuoto oli ja siellä joutu olemaan 3vk kuivauskone hurisemassa

|O

Ap:lle vielä...mä pyrin joka kesä siirtämään koko ruuanvalmistuksen ulos. Kunhan saan uuden grillin hankittua, siirrytään taas "ulkoruokintaan" toivon mukaan elokuun loppuun asti B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ap:lle vielä...mä pyrin joka kesä siirtämään koko ruuanvalmistuksen ulos. Kunhan saan uuden grillin hankittua, siirrytään taas "ulkoruokintaan" toivon mukaan elokuun loppuun asti B)

Joko olet ne tee-se-itse-tiilet-ja-sementit hommannut :D

niin no ei, jos ei oo iso porukka :)

Ei meitä ole kun 4 :)

Yhteistyössä