Keitä ovat palstan kuppikunnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Miten musta tuntuu kuin Jätkä haastaisi nyt riitaa tässä ketjussa? :o :D
Miks ei olis pitänyt tehdä tällasta avausta??

Kun oma nimimerkkini esiintyy aikas provosoivassa ketjussa, miksi en saisi siihen vastailla ja osallistua? =)
Voisin sanoa, että melkein kaikki tämäntyyppiset ketjut ovat päätyneet riitoihin. Eikä minulla kylläkään ollut tarkoituksena riidan haastaminen, vaan ap:n aloituksen kyseenalaistaminen, koska tämähän on provosoiva sellainen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Miten musta tuntuu kuin Jätkä haastaisi nyt riitaa tässä ketjussa? :o :D
Miks ei olis pitänyt tehdä tällasta avausta??

Kun oma nimimerkkini esiintyy aikas provosoivassa ketjussa, miksi en saisi siihen vastailla ja osallistua? =)
Voisin sanoa, että melkein kaikki tämäntyyppiset ketjut ovat päätyneet riitoihin. Eikä minulla kylläkään ollut tarkoituksena riidan haastaminen, vaan ap:n aloituksen kyseenalaistaminen, koska tämähän on provosoiva sellainen. :D

Mutta kai mä osuin edes vähän oikeaan koskien sua ja sun piiriäs? :xmas:

Minun kuppikuntaan taitaa kuulua vain minä ite
3d_045.gif

mää voin täällä joko kupilla tai ilman...ja aika moni muukin muistaakseeni kuului samaan pinoon johon sai ilmoittautua ne jotka eivät kuuluneet sisä tai ulkopiireihin tai muuallekkaan, vaan olivatpahan vain palstalla, kuka huviksi, kuka hyödyksi, tahi muuten vain

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat? :D

Moi moi, mitä saman kuppikunnan jäsen tietää?! :D Aika pieni kuppikunta meillä, eikö pitäisi saada lisää porukkaa mukaan? :xmas:

Merlion ja äiti40plus,plus.Siinä kaks lisää. :)

Merlionin ymmärrän, mutta tuo äiti40plus vähän ihmetyttää, kun en muistaakseni olen hänen kanssaan henk.koht. keskustellut oikein ikinä mistään.

Mutta ilomielin tähän itselleni aiemmin täysin tuntemattomaan kuppikuntaan saa tulla kuka vaan, katto on korkealla ja seinät leveällä! :D

Yhteistyössä