Keillä on kroksit? Kuvia? Aidot?

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
missä noita ei-aitoja kirjavia crocseja myydään?
jos mun kirjavia tarkotit niin löytötavara talosta löyty hintaan 7,99e/pari
:( Ei oo meilläpäin semmoista kauppaa :(
siel oli tuon värisiä ja pinkkejä ainaskin :D
jos olisin rikas niin voisin kipasta teille semmoset mutten ole :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
onko kellään muuten samaa ongelmaa kuin mulla, jalat on kapeat ja pienet ja krocksit on ihan 2x liian leveät jalkaan, ja klonksuu ja liikkuu jalassa ihan liikaa, vaik on sopivaa kokoa muuten?
Crocksejakin on montaa mallia, se tavallisin ja mainostetuin on leveälestinen Cayman. Tytöllä kapea jalka ja hälle sopii Girls Mary Jane -malli. Aikuisillekin noita saa Mary Jane-mallina:
http://shop.crocs.fi/epages/Crocs.axl/?ObjectPath=/Shops/Crocs/Categories/%22mary%20jane%22
Jaa, pitääpä käydä kokeilemassa... Kiitos vinkistä.

Sitten kommentti noihin kopioihin. Minä maksan mieluiten sille, joka on keksinnön tehnyt, enkä sille joka sen on varastanut. Eli maksan mielummin aidosta lampusta, huonekalusta, puhelimesta, yms. Jos en halua maksaa, en muyös ostakaan sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Siis eihän feikit ole edes Crockseja!!! Eli ei voi puhua, että "mulla on crocksit, mutta ne ei oo aidot". Ei niistä voi puhua samana päivänäkään. Aidot ne olla pitää eli meillä on kaikilla Crocksit:
mulla Cayman, väri oranssi
miehellä Cayman, väri musta
tytöllä Girls Mary Jane, väri lila ja teemana Disney
:xmas:
Nooh nyt on vuorokausi vaihtunut ja siis voin puhua meidän pojan roksi-kengistä, ostettu cittarista, kirkkaankeltaiset, pojan itsensä valitsema väri.
 
Vieras
Itselläni on molemmat sekä aidot että epäaidot crocsit:
epäaidot eivät hiosta (hintaakin 40 euroa)
ja aidoista maksoin tuplaten. Aidot hiostavat.
Epäaidot kestää pestä pesukoneessa 30 asteessa, mut aitoja en ole uskaltanut sinne laittaa?
Epäaidot kestäneet 2,5 vuotta ja joka päivä käytössä.
Aidot olen vasta jokin aika sitten hankkinut, siten en ole vielä ehtinyt muuta eroa todeta kuin hiostavat paljon
 
vieras
mä taas uskallan väittää että todellakin on eroa aidoilla ja kopioilla,ne on ihan kamalia koppuroita ne kopiot,ei voi samana päivänä puhua aitojen kanssa,joo munkin mielestä ne aidot on sika kalliit,mut oon aina ostanu ku on ollu jossain tarjouksessa.ja ne kopiot ei todellakaan oo niin hyvät jalassa kun aidot.
 

Yhteistyössä